Salı, Temmuz 31, 2007

Nasıl bir Annesiniz ?

Kuralcı, dediği dedik mi?
Çocuğunun kararları ve fikirlerini önemseyen, doğruyu yada yanlışı deneyerek bulmasını tercih eden bir anne mi?
Yoksa hiç biri mi ?

Kendinizi sorguladınız mı bilmiyorum ama benim arada kafamı kurcalar bu soru.
Tabiki bende her anne gibi çocuğumun başarılı olmasını, problemsiz bir hayat sürmesini istiyorum ama buna hakkım var mı tam da kestiremiyorum. İleride pişman olacağım ve çocuğumun hayatını etkileyecek bir yönlendirmenin içine girmektende çok korkuyorum.

Sadece elimden geleni yapmak istiyorum. Onun iyi bir eğitim alabilmesi, yeteneklerini keşfedebilmesi için...

Akıl vermek yada yönlendirmekte değil amacım.
Hayatın bana kattıklarını paylaşmak.

Bir anne olarak çocukluğuna, gençliğine dair "keşkesi" olmasın,
Cesur olsun, kendini ifade edebilsin, hayata karşı bir duruşu, bir tarzı olsun, kararlarını kendi verebilsin, mutlu bir ailesi, keyif aldığı bir işi ve huzuru olsun istiyorum.

Çok şey mi istiyorum sizce ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...