17 Aralık 2007 Pazartesi

Ne mi oldu ?

Gözlerim doldu,doldu...
Ağladım sessizce.
Gömleğinin üzerine kocaman kartondan fındık iliştirmişler.Saçlar jöleli,beyaz gömlek ve kot pantolon ile inanılmaz yakışıklıydı.Sahneye topluca çıktıklarında kalabalığı görünce çok utandı.Gözlerini kaçırdı,uyku moduna geçti...

Anne çok heyecanlandı, duygularımı anlatmam gerçekten çok zor. Niye ağladımı hiç bilmiyorum.
Oğlum ezberlemeyi başardığı şiirini okusun diye mikrofon uzatıldığında
- Suratını ekşiterek "Offff , Offff yaaaaa" dedi...
Yonca Evcimik'in Seviyorum seni,aşığım sana şarkısında arkadaşı Tuana ile dans ettiler.Kızcağız kendini paralasa da bizim ki gözlerini açmadan dansı bitirdi.

Eve geldikten sonra küçükbey çok pişman oldu.

- Annecim,annecim söz.
- Bi daha ki sefer söz çok çalışıcam,çok başarılı olucam deyip durdu bütün gece.

Aslında sorun çalışmakta değil,heyecan ve utangaçlığındaydı...
Ezberlemiş olsada okumak istemedi.
Oysa,
Evde sürekli taburenin üzerine çıkıp selam veriyor. Ve eksiksiz okuyor.
Dediği gibi bi dahaki sefere...

Umarım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...


FLAME