Çarşamba, Mart 26, 2008

Alper'den Haberler...



Alper bu hafta full okulda...
Sürekli oynamaktan bitiremediği kitap çalışmasını yapması gerekiyormuş, mecburen yani :)

İlk başlarda okula giderken pek hevesli değildi ama şimdi çok daha istekli, giyeceği kıyafetleri bile akşamdan hazırlıyor. Arkadaşlarıyla sözleştikleri oyunlara göre oyuncak taşıyor. Kendince bir dünyası, arkadaşları var artık oğlumun okulda. Ekin, Yiğit ve Kadir en iyi anlaştıklarıymış. Kızlarla ise arası şimdilik "berbat"...

İngilizce ve müzik derslerini çok seviyor. Yeni öğrendikleri hayvan isimleri ile ilgili pratik yapıp duruyoruz evde."Aslan - Leon, Kaplan - Tigger, Kelebek - Butterfly, Fil - Elephant, Köpek - Dog, Kedi - Cat, Tavşan - Rubbit, vb... " şimdilik öğrendikleri bunlar. Hazır öğrenmişken bende oğluma seni seviyorum demeyi öğrettim. Şimdi evde sürekli bana;
- Anneeee, I love you tooo diyor :)

Öğretmeni 6 yaş gurubuna Andımız ve İstiklal Marşı'nın ilk kıtasını ezberletirken Alper'de öğrenmiş. Unutmasın diye sürekli tekrar ediyoruz.

Yukarıdaki resim geçen yaz'dan.Alper şimdiden eski fotğraflara ve kamera kayıtlarına bakıp tatil planları yapmaya başladı. Geçen yıl gittiğimiz Lara'daki Titanic Otel'e gitmek istiyor. Çook beğenmiş, çoook güzelmiş. Yolculuk için Portatif Dvd sözümüz de var. Çizgi filmleri ayrılmaz bir parçası çünkü küçük bey'in !

Ayrıca Hayvanat Bahçesine de gitmek istiyor. 2 yaşındayken gitmiştik en son, hayallerinde hala orası var. Cd'leri izlerken aslan için "benim canım,aşkım anne bu"deyip duruyor. Yani hayvanat bahçesi organizasyonu da şart. Çok işimiz var yani.

Bakalım, daha neler olcak, neler isteyecek...

9 yorum:

  1. Ne tatlı çıkmış Alper. Oğlumda tatil resimlerine bakıp burası kapalı açılınca gidelim diyor :)

    YanıtlaSil
  2. Haklı değil mi ama çocuklar :)
    Güneş,su ve sınırsız koşturmaca varken puslu kent havasında işleri ne ?

    YanıtlaSil
  3. Alper'in resmini görüp, yazınızı okuyunca oğluşlarımın küçüklük hallerini hatırladım.doya doya tadını çıkarın bu günlerin..

    YanıtlaSil
  4. Çok haklısınız,ben şimdiden büyüdükçe küçüklük hallerini özler oldum oğlumun. Eski kamera görüntülerini izlerken nasıl zamanın geçtiğini anlayamıyorum... Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Maşaallah çok şekermiş oğlun.Şansı bol olsun. Hayatta hep gülsün inşallah.

    YanıtlaSil
  6. Bu arada mimledim seni. Hadi bakalım kolay gelsin. :)

    YanıtlaSil
  7. Çok tatlı bir oğluşun var. allah bağışlasın. Benim oğluşum 11 yaşında. Birlikte her günün tadını çıkarın.

    YanıtlaSil
  8. Oglusun cok seker Allah bagislasin :)) Iade-i ziyaretine geldim sevgili Flame :)) Yorumlarin beni cok mutlu etti cok tesekkur ederim :)) Kucak dolusu sevgiler birakiyorum sana :))

    YanıtlaSil
  9. Nilay;çok teşekkür ederim sana.

    Moonson;iadei ziyaretin daim olsun :) sık sık beklerim :D, Teşekkür ederim...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...