Pazartesi, Mart 17, 2008

Tarçınlı Kurabiye



Cumartesi akşamı Alper ile birlikte babasına kurabiye yaptık. Gece işten gelince afiyetle yedi :)
Yapımı çok kolay ve malzemeleri her evde bulunabilecek türden.

Malzemeler

4 bardak un
2 yumurta
1 yemek kaşığı tarçın
300 gr margarin
150 gr şeker
1pk kabartma tozu
1 pk vanilya

Yapılışı

Unu geniş bir kaba alın. Ortasını havuz şeklinde açıp diğer malzemeleri koyduktan sonra iyice yoğurun. Merdane yardımıyla 0.5 cm lik bir hamur açın. Kurabiye kalıpları ile istediğiniz şekli verebilirsiniz. Üzerine azıcık tarçın ve toz şeker serpiştirdikten sonra 180 derece önceden ısıtılmış fırında 20 - 25 dk pişirin.

6 yorum:

  1. ben tarçını çok severim. Hemen hemen her tatlının içine koyarım .) Kurabiyeler de çok cici olmuş. Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  2. Gülümseyiş; göründükleri kadar da lezzetliler. Tavsiye ederim :) Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  3. Alev, yesinler senin cici kalpli kurabiyelerini bende farklı farklı kalıplar aldım yapmak istiyorum:)ablam bu kurabiyeye üzüm ve cevizde katıyor oda çok lezzetli oluyor :)ben bu ara kepekli kurabiyelere takmış durumdayım:)

    YanıtlaSil
  4. Yelizcim; içine zevke göre değişik ilaveler yaparak bambaşka lezzetler elde edilebilir. Kepekli tariflerini paylaşırsan bende deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
  5. Kurabiye yapmak bu kadar kolay bıydı yaa. Korkmama gerek yokmuş. Tutturmuşum bi kek gidiyorum. Açılın yeni kurabiye güzeli geliyor. :) Eline sağlık bu arada. Nefis gözüküyorlar. ;)

    YanıtlaSil
  6. Sinem, hemde çok kolay - mış :) Teşekkür ederim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...