Pazartesi, Mayıs 12, 2008

Neler Yaptım...

Her şey Accessorize'daki bu minik cüzdanı görmemle başladı...



Zerafeti ile beni hayran bırakan bu minik şey için kumaş aramaya başladım.
İlk girdiğim mefruşatçıda da "aşk"la bağlanacak bu kumaşı buldum.



Gri boncuk alıp, üzerini işledim. Anneme kenarlarını ve fermuarını diktirdim.



Kumaş fazla gelince çantada yaptık. Fermuar'daki boncuklara da dikkat edin lütfen :) Çok uğraştım yapmak için. Gri parlak ip alıp örerek askı da yaptım.



Nasıl benzemiş mi?

Artan boncukları da kafama göre dizip kolye yaptım.



Ziyan mı olsaydı yani :)

10 yorum:

  1. Harikasınız yaa. Çok güzel olmuş. Detaylar harika. Ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  2. Detayları gördün demek :)

    Sanada yaparım, aşkolsun, iste yeterki...

    Annem pazardan Vakko'nun parça kumaşlarını satan bir adam bulmuş, nefis şeyler aldı. Kardeşim düzelsin, yapar gösteririm. İstersen yaparım sanada, istiyorum de, renk söyle ok :)

    YanıtlaSil
  3. Flame harika olmus..Cok begendim gercekten kumasi da nerdeyse ayni accesorize ile..Elinde mi diktin sende?
    Ayyy cok begendim gercekten..Ben gormedim bu cantayi accesorize de kacirmisim demek ki.

    YanıtlaSil
  4. Haydins,kumaşı görür görmez işte bu dedim. Yan dikişleri ve fermuarı makinede annem dikti. Diğerleri el dikişi...

    Beğenmene sevindim, kullanmaya kıyamıyorum çok bbeğendim bende :)

    YanıtlaSil
  5. Hiiii flamecimm harikasın, resmin üzerine tıklayıp büyüterek özellikle inceledim. harika olmuş canım, ellerine sağlık. ahh o detaylarla nasıl uğraşıldığını,ancak başka bir detaycı bilir :) ellerine sağlık canım, inanılmaz güsel olmuş. dikiş dikmeyi bilsem, bu tip şeylere bayılıyorum sürekli dikerdim ama malesef..anneciğinin de ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Betül, beğenmen sevindim. Yakından çok daha güzel ama :)

    Çok teşekkürler.
    Detaylar önemli ama di mi :)

    YanıtlaSil
  7. slm sizinki daha şık olmuş.tebrik ederim.....

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim, sihirli eler.
    Beğenmene sevindim.

    YanıtlaSil
  9. Bu çok güzel olmuş elleriniz dert görmesin. bugün nasıl olduysa tekrar readera düşmüş yazı öyle görebildik, yoksa kaçırmışız öncesini

    YanıtlaSil
  10. Blog ayarlarımla oynamıştım o yüzden bir süredir gözükmüyordu readerda yazılarım. Düzelmesine sevindim :)

    Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...