Pazartesi, Haziran 02, 2008

Düğünden Notlar...

Malum cuma akşamı çocukluk arkadaşımın düğünündeydim.
Gülşah'ı gelinlikler içinde görmek tuhafıma gitti, gözlerim doldu hemen. Eski günlere daldım, çocukluğuma gittim. Eski komşularımızı, mahalle arkadaşlarımı görmek çok çok güzeldi.
Telefonlarımızı aldık, bir daha kopmamak için söz verdik.

Gelin benim çocukluk arkadaşım. Aynı apartman, aynı mahalle, aynı okul ve okul voleybol takımında kısaca çoğu zaman beraberdik. İş hayatı, evlilik ve tabi ki hayatın koşturmacası bizi birbirimizden uzaklaştırsa da gönüllerimizi hiç ayırmadı.

Annesi Ümran Teyze ve şeker babası Hikmet amcayı görmek, onlarla kucaklaşmak, canım kızım iyi ki geldin demeleri telefonumu bulabilmek için verdikleri uğraşları anlatmaları çok sevindirdi. Beni kızlarından ayırmazlardı, özlemişim.



Gülşah ve Okan gülen gözlerle birbirine pasta yedirmeye çalışıyor. Gelin ve Damat ikisi de beden eğitimi öğretmeni. Üniverste yıllarında başlayan aşklarını düğünle taçlandırdılar.



Alper özel günlerde papyon yada kravat takmaya bayılıyor. Bir ara 1-1.5 yaşlarında bir erkek çocuğuyla oynuyordu. Biraz sonra anladım ki o çocuk Lise'den sıra arkadaşım Yasemin'in oğlu Berk'miş. Annesini en son evlendiğinde görmüştüm. 3-4 yıl oldu galiba. Vefasız değilim ama hayat bazen öyle savuruyorki hiç bir şeye zaman kalmıyor. Ama bundan sonra daha özenli olmaya çalışacağım. Umarım başarırım.

Güzel arkadaşım Gülşah'a ve eşi Okan'a ömür boyu sürecek, aşk dolu bir evlilik diliyorum.
Bir yastıkta kocasınlar...

4 yorum:

  1. Allah mesut etsin :)Oğlunda pek tatlı olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Canay :), Aminnn

    YanıtlaSil
  3. Allah mesut etsin. Oğluşta pek tatlı çıkmış.

    YanıtlaSil
  4. AMİNNN, TEŞEKÜR EDERİM nİLAYCIM. cANI İSTERSE POZ VERİYOR İŞTE :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...