Cumartesi, Haziran 07, 2008

Jude Law' ı görünce dayanamadım...

Jude Law ile ilgili yazmak istiyordum bir süredir. Bu fotoları görünce dayanamadım. Sarı Nike spor ayakkabıları, siyah deri montu ve gri jean'i ile çok cool duruyor. Zaten giyim tarzını, boyunu, posunu, duruşunu, gülüşünü, bakışını pek beğenirim... (itiraf)
Huyunu suyunu pek bilmediğim için o konuda bir fikrim yok ama güzeller güzeli, stil ikonası Siena Miller'ı çocuklarının bakıcısıyla aldattığı için hanesine kocaman bir kırık not eklemişliğim de vardır zamanında !



Ama adam, hoş işte...
Ne biliyim, ekranda da güzel duruyor.
Bazı filmleri vasat olsa da bazıları dvd arşivimde özenle saklanıyor.
Favorim Cameron Diaz ile oynadığı "Tatil" filmi...
Belki zekice kurgulanmış ve sonu mutlu biten romantik - komedilere karşı zaafım olduğu için, belki de sadece Jude Law'ın gülümseyişi için bilmiyorum ama hem aşık hemde aile babası halleri ona çok yakışıyor...

Bak şimdi canım çekti, ilk fırsatta filmi tekrar izlemek istiyorum. Elimde kocaman bir Latte yada Mocha eşiliğinde, mümkünse tabi, yok mümkün değilse de Nescafe ile idare edebilirim :(

7 yorum:

  1. Jude Law..Valla dicek bişey yok ki. Allahın bir lutfu.:) Tatil filmini çok beğenenlerdenim ben de ama ne yazıkki yanımda getirmemişim. Şimdi ben de çok izlemek istedik yeniden ve de yeniden.Sarı papileri de gerçekten çok yakışmış. Gerçek hayatta da filmlerdeki gibi mi çok merak ediyorum.Zıpır mı zıpır bir havası da yok değil hani.

    YanıtlaSil
  2. 3. fotodaki arkadan görünüşünü beğenmedim ama ben de severim kendisini:)))

    YanıtlaSil
  3. Jude Law coookkk sempatik- boyle sarisin erkekleri hic begenmem aslinda ama gulusu, durusu filan cok seker.

    YanıtlaSil
  4. Tuğba; Bakışlarında yaramaz erkek çocuğu havası var, ama hafifte mahçup gibi :) bilemiyorum ama Tatil filminde hemfikir olmamız güzel :))

    Meltem; kesinlikle :))

    Salıncakta iki kişi; Ben sarışında severim jude Law'ı da ama en çok ekranda :)))

    YanıtlaSil
  5. Sienna'yı aldattığı için ve sarışın olduğu için benden bir eksi puan :)

    YanıtlaSil
  6. ben de çooook beğenirim kendilerini, tabi o bu duruma ne der bilemiyorum :))) ya ben bu ingiliz artiz, şarkıcı kesimini seviyorum valla...

    YanıtlaSil
  7. Yeliz; eksi mi? :(


    Enny; Ne diyecek canım haberi olsa zevkten dört köşe olur :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...