Salı, Haziran 17, 2008

Yine Mimlendim :)

Çocukla Çocuk beni “Mal Varlığım” konusunda mimlemiş…

Aslında biraz zorlandım, o kadar çok şey var ki beni ben yapan, bana değer katan, ilk aklıma gelenleri yazdım.

En değerli hazinem, hayatımın anlamı, biricik oğlum Alper,



Nazo; Senin çıkartmalarda bu masanın üzerinde :)

Tabiî ki My kooo, 10 yıldır diğer yarım,
Annem, babam, kardeşim, ağabeyim, yeğenim kısaca tüm ailem,
Eşim sayesinde sahip olduğum 2. ailem,
Sağlığım,
Pişmanlık duyulmadan yaşanmış 27 koca yıl,
Huzur içinde geçirilmesini düşlediğim bir ömür,
Hatıralarım, Hayallerim, Zevklerim,
Beni ben yapan içimdeki çocuk,
Her durumda akan gözyaşlarım, (tedavisi yok mu bunun?)
Eşim armağan ettiği için bana göre çok kıymetli olan takılarım,
Bilgisayarım, fotoğraf makinem, cep telefonum,
Dikiş kutum, takı çantam, dergilerim, sakladığım filmler, doyamadığım kitaplar,
Alper’in ilk ayakkabısı, bebek kokusu sinmiş zıbınları,
Dostlarım, arkadaşlarım, ânı paylaştığım bloğum,

Aslında daha neler neler var ama bu kadar yeter sanırım.

İçimden Geldiği Gibi, bende seni mimledim :)

11 yorum:

  1. Alevcim;cok icten yazmissin yine :) Insanin cocugu olunca hemen ilk siraya yerlesiyor sanirim

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Begüm. Çocuk olduktan sonra dünya onun etrafında dönüyor. Doğru mu yapıyoruz bilmiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Mal varlığında sen gibi mütevazi Alev ;) Alper'in ilk ayakkabısı, ilk zıbını demişsin ya benimkiler bile duruyor. Annem torunuma giydireceğim diye saklıyor hala bi çok şeyi :)
    Alpişin spidermanli masasına uyum sağlamış çıkartmalar ama pek kaliteli bişey değillerdi. Bi daha ki sefere inşallah ;)
    Öpüyorum ikinizi de..

    YanıtlaSil
  4. Mütevaziyim ama dimi :))) sağol arkadaşım. Anneler saklar, kıyamaz hiç. Ben küçülen giysilerini ilk defa geçen yıl verdim düşün 4 yıl kıyamadım ama bekletmek yazık olacaktı :(

    O aslında Lego Masası, üzerindeki kapak kalkıyor Legolar çıkıyor ama Alper bey çıkartmalarla süslemeyi tercih etti. Kaliteli olması önemli mi düşünmen yeter, Alper bayıldı, aşkolsun.

    YanıtlaSil
  5. cANIM BENİM NE GÜZEL DÖKTÜRMÜŞSÜN YİNE. bÜTÜN MAL VARLIĞININ UZUN YILLAR SENİNLE OLMASINI DİLERİM. çOĞALSINLAR AMA AZALMASINLAR. :)

    YanıtlaSil
  6. Çok hızlısın Flame , teşekkürler yanıtladığın için. Çok sevdik malvarlığını. Pişman olmadan yaşanmış yıllar ve gözyaşlarına bayıldım.

    YanıtlaSil
  7. Sinem; Aminnn diyorum. Teşekkürler canım.

    Çocukla Çocuk; Hastalık var bende bir görev verilmişse hemen yapılacak, huy işte, bekleyemem :))
    Beğenmenize sevindim.

    YanıtlaSil
  8. En kıymetl, mal varlığımız eşimiz. Karımız da çocuğumuz bence de.

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler Nilay, hem fikiriz ne güzel...

    YanıtlaSil
  10. bu malvarlığıyla, dünyada senden daha zengini olamaz flamecim.hiç eksilmesinler.

    YanıtlaSil
  11. Fortuna, çok teşekkür ederim. İnşallah...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...