Çarşamba, Temmuz 23, 2008

Aklınızda Olsun !

Herkesin bildiği şeyler olabilir bu yazdıklarım ama yapmayanlar için bunaltıcı sıcaklarda soğuk bir seçenek olur belki diye düşündüm. Eeee fotoğrafları da hazır çekmişim, yazık olmasın di mi?

Dondurma sürprizi

Geçenlerde tarifini verdiğim Ballı Kek’in kalan son 3 dilimini kuplara bölüştürüp üzerine dondurma topları koyup serinledik.



Buzlu Kola

Colanın tarifini vermeyeceğim, heyecanlanmayın.
Sürekli içiyorum ama daha çözemedim !!



Buzlu kola içmeyi seviyorum ama buzun Kolanın tadını değiştirmesini sevmiyorum. Bu yüzdende asidi kaçmış kolaları dondurup kolanın içine koyuyorum.

Hem asidi kaçan kolalar ziyan olmuyor hemde lezzetli oluyor.
Deneyin, seveceksiniz.

11 yorum:

  1. Merhaba:) Süper fikirler! Çok pratik! Özellikle kola fikri;)

    YanıtlaSil
  2. Keki o şekilde annem de değerlendirir;
    ama ben gazı kaçmış kolayı dökerim hep. Süper fikirmiş bu, mutlaka değerlendirilecek. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. Kolayı hiç düşünmemiştim, içmemek için kendimle sürekli savaş halinde olduğumdan olsa gerek

    YanıtlaSil
  4. Kolayi buzluk kaliplarina koymayi hic dusunmemistim-super fikir.

    Ben de bozulmak uzere olan cilek, kivi, bilimum meyvalari buz kaliplarinin icine koyup uzerine de biraz suyla birlikte donduruyorum. Limonatalarin hatta sade suyun icinde bile cok hos oluyor.

    YanıtlaSil
  5. kolaya hayır.
    sadec kolanın zararlarını internetten araştırsan bile tiksinmene sebet olur.ben labratuarda gözlerimle gördüm kulaklarımla duydum.insan ölümünü sigaradan sonra erkenleştirecek kadar zararlı.
    almayın evinize.bizde 2 yıldan beri eve girmesi yasak.misafirlere konposto suyu ikram ediyorum.sizde dikkat edin lütfen.

    YanıtlaSil
  6. 2 gündür eğitimdeydim, döndüm ki reader dolmuş. Zevkli oluyomuş topluca okuması ;) Bugün artık ben de yazacağım bloguma Alev herkes soruyo noldu diye :)
    Koladan buz yapma fikrine bayıldım Alev yaa, ben de hiç sevmem buzlu kolayı hem tadı değişiyor hem de buz asitini alıyor sanki, Mc Donald's ta hep uyarırım bu yüzden buzsuz olsun lütfen diye :P

    YanıtlaSil
  7. Kirpikteki gözyaşı; senin ismini yazarken hüzünleniyorum yahuuu. Bencede süperler :)

    Çocukla Çocuk; o savaş bende de var, limonata ve meyve sularına ağırlık verdim ama arada kaçamak da iyi oluyor :)

    Salıncakta iki kişi; benimde birden aklıma geldi, denedim ve oldu :) Buzzz gibi kola diye buna denir. Meyvelerlede yapılabilir, denemek lazım.

    Sihirli Eller; çok haklısın, biliyorum ama hamileliğimin 9 ayı boyunca kola diye öldüm. Eşime doğumdan hemen sonra önce bebeği sonra kola görmek istiyorum demiştim o kadar yani !!! Komposto ve limonata da çokça tüketilir evde ama arada içiyoruz, bağımlılık gibi :( bir şey...

    Firuze & Saniye; Sende hoşgeldin o zaman :) Bende üzerine basa basa BUZSUZ kola lütfen derim. hiçç sevmiyorumm sulu kolayı :)

    YanıtlaSil
  8. Nasıl bir fikir bu yaa, hayran kaldım :)

    YanıtlaSil
  9. Nazo; annen daha neler biliyordur kim bilir, tecrübe nede olsa :)

    Artık kolalar ziyan olmayacak dimi :)

    Pandora; hoşgeldin, teşşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  10. allhım yaaaaaaaa bayılıyom bu siteye süper...

    YanıtlaSil
  11. Çilli kız; şımardım iyice heee :)))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...