Perşembe, Temmuz 31, 2008

Alper Tatilde...

Anne Baba çalışıyor Çocuk tatilde...

Halası, Eniştesi, Işıl ablası ve Babannesi ile birlikte Alper denize gitti. Karadenize kıyısı olan bir kentte yaşıyorsanız canınız çektiğinde yüzme imkanınız var. Eeeee bunu da değerlendirmek lazım di mi ama :)


1 yada 2 gece kalıp dönecek oğlum ama akşamdan beri bir telaş ki sormayın !

- Anneeeee, küreğimi, kovamı, suluğumu koydun mu? Simidim, kolluğum nerdeeee? Deniz gözlüklerimi de unutmaaaaaa...

Tek kişilik minik bavulu hazırladım, [Kendine ait bir bavulu olmasına bayıldı, havalarını bir görseniz :)) ] son kontrolü yaptı küçük bey fermuarı kapadım. Erken kalkması için erken yatması gerektiğinin bilincinde. Onu almadan gidecekler diye ödü kopuyor. 21:00'da yattı yatağa ama heyecandan uyuyamıyor. Sabah evden çıkmadan önce onu uyandıracağız diye uykuya dalmadan önce söz aldı bizden. Sabah 08:30'da Günaydınnnn Alper der demez yataktan fırladı ve "Beni uyandırdığınız için teşekkür ederim anneneccimm, teşekkür ederim babacımmm. " dedi. Sanırım bütün gece bu anı beklemiş, kurulu saat gibiydi !!!

Ben bu yazıyı yazarken Alper çoktan sıcak sulara bırakmış olacak kendini. Kumdan Kale bile yapmış olabilir. Akşam çok mutluydu, hayalleri gerçekleşiyormuş, istediği oluyormuş oğlumun. Ne mutlu bize o zaman di mi ama ! Anne - Babalar çocuklarının gülümseyişinden başka ne ister ki !
Oğlumu hayallerine kavuşturdukları için, Halaya, Enişteye, Babanneye ve Işıl'a kocamannnnn bir teşşekkürrrrr...

7 yorum:

  1. ÇOK SICAK BİR AİLENİZ VAR.
    HELE OĞLUNUZA BAYILIYORUM ÇOK TATLI MAAŞALLAH. BÜYÜYÜNCE ÇOK CANLAR YAKACAK HEHE:))

    YanıtlaSil
  2. İnanmıyorum Alper'e yaa. Maşaallah de Alev. Nazar değeck bu çocuğa... :) Bir de teşekkür etmiş uyandırılmama korkusundan canım yaa. Güzel olsun tatili inşallah.

    YanıtlaSil
  3. çokk tarlısınız yaa. bayılıyorum bu alperin kibarlığına ne ince çocuk maşaallah. çocukları mutlu etmek ne kadar kolay aslında dimi ama. bize ufak gelen şeyler onlar için çok önemli olabiliyor :)) iyi tatiller alpere.

    YanıtlaSil
  4. Fatma; çok teşekkür ediyorummm. Yakmaz inşallahhh :)

    Sinem; haklısın valla, kesin değecek. Amann Alahhh nazardan korusun oğlumu. Bende çok güldüm sabahki aline kıyamam, hemen teşekkür ederek fırladı ki ben söz verdiysem hep yaparım ama çocuk işte heyecanlanınca şaşırıyor :)

    İrem; Kibar hakikaten ama sinirlenince kabalaşabiliyor :) Kesinlikle çocukları mutlu etmek çok kolayyy. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  5. Süper böyle deniz, gezme olunca bizimkide gider mi acaba merak ettim. Annemlerden uzak olduğumuz için onlarla uzak bir yere gitme fikrine henüz alışık değil pek fırsatta olmadı gerçi.
    Kendi bavulunu alıp gitti demek, ben en çok uyandırıldığı için teşekkür ettiği kısmı sevdim. Allah Nazarlardan korusun Alper'i

    YanıtlaSil
  6. allah kavuştursun oğluşunuzla ...

    YanıtlaSil
  7. Çocukla Çocuk; Bizimki arkasına bakmadan gitti valla :)) zaten ben işteyken babannesi baktığı için sorun çıkarmadı hiç.Teşekkür ederim, hakikaten komikti.

    Sihirli Eller; Aminnnnnnnn

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...