Çarşamba, Temmuz 16, 2008

Beni bu havalar mahvetti...

Hasta falan değiliz de içim sıkıldı bugün.

Sabah 7:30'da kalktım, 8:30'a kadar ortalığı topladım. 9:00'da işe geldim. Adaşım Alev bana evde tost ve haşlanmış yumurta yapıp getirmiş kahvaltıda onu yedim. Ardından bir gök gürültüsü bir karartı ve bunaltıcı bir nem bastı ortalığı.



Tüm neşem gitti yerini sıkkınlık, bıkkınlık ve bunaltı aldı.

Aman azıcık essin piştik, aman güneş çıksın donduk derken mevsimler bize acayip bir oyun oynar oldu farkındamısınız. Adını küresel ısınma koydular ama bence küstürdük biz doğayı. Barışsa yine keşke, toprak koksa çilekler, minik muzlar yetişse bahçemde, Karpuzlar eskisi gibi bostandan olsa, keşke...

Tatil dönüşü bu iç karartısı normal değil bence o yüzden kasvetli bulutlar gidin şehrimin üzerindende kendime geleyim !!

6 yorum:

  1. hoşgeldinn:))
    ne güzel gezip rahatlamışsındır..boşver kasveti.. ya da kasveti geceye bırakıp gündüz hayatın keyfini çıkart:))
    çok öperimm
    sevgilerr

    YanıtlaSil
  2. Bir haftadır sıcaktan uykum kaçıyordu bu akşam şöyle serin serin uyumak istiyorum. Alev yarına açar merak etme :)

    YanıtlaSil
  3. Pino; hoşbuldum canım. Deneyeceğim söylediklerini, bende öperim.

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle doğa bize küstü. kahvaltıda normalde çok aydınlık olan mutfağımızda ışıkları yakınca kızım; "akşam mı oldu?" diye sordu.

    YanıtlaSil
  5. canım sen hangi şehirdeydin?
    dün ankarada aynısıydı boğucu acayip sıcak ama sıcak esintili yağmur kararsız.
    çok sevimsizdi dün hakikaten.

    YanıtlaSil
  6. Yeliz; inşallah rahat uyumuşsundur. Bugün hala kapalı ve yağmur devam :(

    Çocukla Çocuk; maalesef, çok üzülüyorum ve karanlığı hiç sevmiyorum !

    Sihirli Eller; Kocaelinde yaşıyorum ben ama hava tüm ülkede kasvetli galiba. bu sabahta aynı burda ama serinledi biraz.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...