Perşembe, Temmuz 17, 2008

Blogum 1 yaşında

Bugün blog yazmaya başlayalı tam 1 yıl oluyor…
179. yazım bu da…
Dile kolay!
Amma da çok yazmışım dimi ama :))))

Önceleri günlük olsun, Alper'e ve anneliğe dair yazılar olsun istedim. Sonra kendimden, hayatımdan ve okuduklarımdan bir şeyler kattım. Yazmayı çok seven bu kadının anlattıklarını bıkmadan dinlediniz. Umarım hiç pes etmezsiniz !!



Sanal da olsa öyle güzel arkadaşlıklar, öyle güzel dostluklar kurduk ki kendi aramızda yepyeni bir dünyadayız sanki…
Sadece aklımızdan geçenleri
İçimizden gelenleri,
Paylaşmak istediklerimizi ve yaşadıklarımızı yazdığımız sayfalar sevdiklerimizle aramızda bir bağ kurarken yepyeni dostluklar kazanmamızı da sağladı.

Ben halimden çok memnunum. İyi ki burada yazıyorum ve iyi ki bir yerlerde yazdıklarımı okuyup yorum yazan sizler varsınız.

Hasta olduğumda beni merak eden, oğlum hasta olduğunda kendi evladı gibi üzülen Sinem’e, İlk yorumu yazan yetenekli arkadaşım Yeliz’e, kalbi kadar güzel olan gelin adayımız Nazoya, Anneyiz.bizden fanatiği olduğum şeker gibi bir yüreğe sahip Enhar Koç’a, dünyanın bir ucundan gönlü burada atan Monsoon’a, Rusya’nın soğuğunda bile sıcacık olan Haydins’e, Sıcacık yüreğiyle hemşerim Tuğbaya, İçinden geldiği gibi yazan Ebruya, Montessori müptelası Arschi Sugar Esra’ya, rengarenk yazılarıyla Salıncakta iki kişi’ye, Aklına gelen her şeyi bıkmadan yazan Bez bebek Tuğba’ya, Nefis tarifleri ve güzel dostlukları ile Firuze, Saniye ve Duru Tarifler Nilay’a, Örgünün üstadı olan Betül’e, Yeteneklerini paylaşmaktan keyif alan Lacheen’e, Blog dünyasını son keşfi Latte bağımlısı Begümgüm’e, Header uzmanı, yardımsever Bendeniz’e, İçtenliğiyle alkışı hak eden Fortuna’ya, Müthiş fikirler üreten Çocukla Çocuk’a, Bu gün ne giydimlerin kraliçesi Moda Cadısı’na, Kedilerin sevimli prensesi Yass’a, tasarımlarıyla Hamarat Eller Nuran’a ve Breezybead Meltem’e Olmadı baştan diyen Deniz’e, Keşke bende çizebilsem dedirten Pino ve Bembi’ye, samimiyetiyle Mutlu Kum taneleri Canay’a, Bronzluğu ile kıskandıran, el dikişindeki becerisi ile hayretlere düşüren Sihirli eller’e, merakla izlediğim Bir derin masalına, yorumları ile beni mutlu eden Lara’nın annesi İrem’e adını sayamadığım ama yazdıkları ile bizi başka dünyalara götüren tüm blog arkadaşlarım Teşekkür ederim, İyi ki varsınız...

22 yorum:

  1. Oyyy oyy.. Duygusal insan öpüldün kocaman. Ne güzel yazmışsın hissettiklerini. Ben seni hiiç bıkmadan okumaya devam edeceğim. Her gün bişey yazmış mı diye defalarca gireceğim bloguna. Alper'in büyümesine seninle ortak olacağım. Yazmaya devam, son sürat..

    YanıtlaSil
  2. Oyyy oyy.. Duygusal insan öpüldün kocaman. Ne güzel yazmışsın hissettiklerini. Ben seni hiiç bıkmadan okumaya devam edeceğim. Her gün bişey yazmış mı diye defalarca gireceğim bloguna. Alper'in büyümesine seninle ortak olacağım. Yazmaya devam, son sürat..

    YanıtlaSil
  3. Nice yillara Annelerle Hayata Dair..
    Alper'in buyumesine taniklik ettigimiz gibi blogunun da buyumesine taniklik ediyoruz..edecegiz :)

    Beni de unutmadigin icin cok tesekkurler..

    Kocaman sevgiler..Bol yazilar..

    YanıtlaSil
  4. yengec burcu blog:)))o yuzden mi burdayim:)))

    YanıtlaSil
  5. nice yıllara alevciğim. neden pes edelim ki keyifle okuyorum ben :)

    YanıtlaSil
  6. Blogundaki bağlantılarda ilk yer alanın ben olduğumu farketmiştim ama ilk yorum bırakanın ben olduğumu bilmiyordum ne mutlu bana:)Alev blogunla nice seneler haşır neşir olman dileğiyle.

    YanıtlaSil
  7. nice yıllara alevcim, bu blog işi bize çok iyi geliyor, yazmaya devam. :) yazıda bir "betül" ismi geçti ama, sanırsam adaşım var. keyifli yazılarını bekliyoruz, sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. canım benim, mahcup oldum, usta-üstad filan asla değilim ama, ismimin yazında geçmesinden dolayı çok mutlu oldum. :) sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. Nazo; ne güzel yazmışsın öyle, teşekkürler canım, devam merak etme :)

    Haydins;teşekkürler, unuturmuyum hiç. Birlikte büyütelim o zaman :)

    Zerrin; hiç aklıma gelmemişti, Alper'in yengeç olmasını çok istemiştim ama 1 günle ikizler oldu. Bloğa kısmetmiş demek :)

    Esra; teşekkürler, aman etme pes :)

    Yeliz; blog yazmadan önce keşfetmiştim seni, o yüzden ilk olmana ayrıca sevinmiştim :) Teşekkürler...

    Betül; çok teşekkürler canım. Niye üzerine alınmadın önce anlamadım, amigurimide ustalaştın artık, kabul et lütfen. Benden de kocaman sevgiler sana...

    YanıtlaSil
  10. Sabah yorum yazmıştım ama gelmedi sanırım Alevcim, özetliyorum :) Nice nice nice yıllara inşallah, hep beraber, öpüyorum İYİKİ VARSIN... _Saniye_

    YanıtlaSil
  11. nıce nıce yıllaraaa:)

    ne guzel bırsey degıl mı.. en guzelı de aslında hep ortak arkadaslarımız.. boyle bır zıncır gıbı:)

    YanıtlaSil
  12. Nice Yıllara. Yazdıklarını zevkle okuyoruz.
    bizimle ilgili güzel sözlerin için çok teşekküreler.
    Öpüyoruz seni.

    YanıtlaSil
  13. Saniye; blogger sağolsun arada atlıyor yorumları :(, inşallah canım. Teşekkürler...


    Yass; hakikaten çok güzel, kenetlenmiş halkalarız biz olleyyyy

    Çocukla Çocuk; teşekkür ederim, bu sözleri duymak çokk güzel. Bende ikinizi de öpüyorum.

    YanıtlaSil
  14. oley
    oley
    oley
    iyiki varsın.çok güzel şeyler yazmışsın vayyy beee.
    yaşasın bloğ kardeşligi hep beraber nice yıllara.

    YanıtlaSil
  15. Canım benim. Benide atlamımış yazmışsın. Senin yerin ayır bende. Ben buara çok yoğunum sen beni bağışla emi :)

    YanıtlaSil
  16. Sihirli Eller; beğenmene sevindim. Teşekkürler, bendende kocaman OLLLEYYYY


    Canay; unuturmuyum hiç, sende benim blogda tanıştığım ilk arkadaşlarımdansın :)

    Kolay gelsin, bağışlamak da ne demek. Keyfine bak sen.

    YanıtlaSil
  17. 10.yilda da burada olmak, yazilarini okumak istiyorum...Hep boyle kal-sevgiler..

    YanıtlaSil
  18. Banucum inşallah demek düşüyor bana da, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  19. Sevgili arkadaşım yazmakta biraz geciktim sana çünkü hatlar kötüydü yayınlayamıyordum yazdıklarımı.Birinci seneni tebrik ediyorum canım.Nice mutlu güzel senelere güzel yazılara ve mutlu gülümsemelere..yazmayı hep çok sev tamam mı çünkü ben yazdıklarını okumayı çok seviyorum..öpüyorum

    YanıtlaSil
  20. Tuğba,teşekkür ederim canım, sevicem hep :P

    YanıtlaSil
  21. Hiiiii, bu yazıyı nasıl kaçırmışım olamaz etsy metsy derken blog arkadaşlarımı nasıl ihmal etmişim:( Asıl ben teşekkür ederim, Nice nice yıllar bloglamalara hep beraber:)

    YanıtlaSil
  22. Geçde olsa okumana sevindim Meltemcim. Rica ederim..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...