Cumartesi, Temmuz 19, 2008

Bu da benim :)

Bir blogla başa çıkamıyorsun, bu blogta nerden çıktı demeyin !
İşin gücün mü yok senin hiç demeyin ! Varrrr, hemde çokk :)

Ama nerden çıktı derseniz; annelik, yaşadıklarım ve hayata dair yazılar yazadığım blogum günlük niteliğinde olsun istedim. Ama bahsetmek istediğim şeyler bu kadardan ibaret değil ki !
Beğendiğim şeyleri, keşke benim olsa dediklerimi, İn&Out'ları, Ünlüler Dünyasını, Magazini ve aklıma gelen diğer konuları yeni bloğumda yazacağım.

Okumak isterseniz ben bazende buradayım.
Reader'a ya da sık kullanılanlara eklemeyi unutmayın :)



Editör notu; kıvıramaz, yetişemezsem kaparım olmaz mı :)

7 yorum:

  1. canım valla bu blog olayı bence harika bişey.fazlasından zarar gelmez inancındayım.birazdan hemen bakıcam yeni adresine.pek güzele benziyor.eminim onları da okumaktan zevk alıcam.:)

    YanıtlaSil
  2. :) hayırlı olsun...

    sen çoğalt bloglRINI biz okuruz :)

    YanıtlaSil
  3. Tuğba; Teşekkür ederim, aklımda kalan fotolar yayınlanmış olacak bu vesileyle :)

    İşitme Kaybı; teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. alev, blogun çok cici olmuş, sevgiler

    YanıtlaSil
  5. merhabalar sitenize bakınca kendi adıma hayrete düştüm doğrusu bende 1980 li bir terazi burcu kadınıyım. bu kadar iş arasında nasıl yetişiyosunuz bravo doğrusu..

    YanıtlaSil
  6. Nly; Hoşgeldin, Aynı yaşta ve aynı burçtayız demek, ne güzel :)

    Teşekkür ederim ama kendiliğinden oluyor herşey galiba, gözünde büyütme sende yaparsın canım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...