Salı, Temmuz 22, 2008

Diyalog...

Sabah saat 08:00, anne duşta. Baba işte. Çocuk uyandı...

- Anneeee, gunaydınnn
- Günaydın aşkımmm, geliyorum hemen sen yat.
- Tamammm.
- Anne, akşam siz eve gelince müzik grubu kuralım. Ben mızıkayla ditar, sen fülütle zil, babam da org ile darbuka çalsın. Hem sana şarkı da yaparızzz.
- Olur annecim.

- Anneee yaaa, işe gitme saatin geldi mi hemen?
- Evet annecim, akşama görüşürüz tamam mı?
- Bankamatik sana para veriyor ya işe gitmesen olmaz mı?

Not: Anne ve çocuk arasında geçen diyaloglarda yazımda kelime hatası yoktur. Söylendiği gibi yazılmıştır. Bilginize...

12 yorum:

  1. Birbiriyle ilgisiz 2 müzik aletini aynı anda çalabilen aile fertleri :)) süper aile diye buna derim ben. Bu arada bence de bankamatik para verirken ve işe gitmenin tek nedeni para almakken sen neden işe gidiyorsun Alev? Alper'in anlamadığı kadar var. Davranışın çok anlamsız :))) Yedim yuttum ben Alper'i ve sevgiler gönderdim ikinize de..

    YanıtlaSil
  2. Sorma Nazocum. Geçenlerde mızıka aldık elinden düşürmüyor. Müzik aşkı da ondan :)

    Keşke diyorum ama çalışmayı da seviyorum açıkçası, Alper duymasın ama :)))

    YanıtlaSil
  3. BANKAMATİK PARA VERİYOR YA İŞE GİTMENE GEREK YOK KISMINA BAYILDIM BEN YAVRUM BENİM NELERİ DÜŞÜNMÜŞ
    ANNE OLUP ÇALIŞMANIN NE KADAR ZOR OLDUĞUNU ANLAYABİLİYORUM
    ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN BEN HENÜZ ANNE DEĞİLİM AMA 2 YILI BİTİRDİM EVLİLİKTE YAKIN BİR ZAMANDA DÜŞÜNÜYORUZ İNŞALLAH TABİKİ
    ŞUAN BİLE EVİME PEK YETİŞEMEZKEN O ZAMANI DÜŞÜNEMİYORUM AMA BAKARSINIZ ÇOK HAMARAT BİRİ OLUVERİRİM ŞİMDİ BİRAZ RAHATIMA DÜŞKÜNÜM DE:))

    YanıtlaSil
  4. bizmkide en cok mizikayi seviyor..denemk lazim belki 2serli calinabilri aletler:)

    YanıtlaSil
  5. :) hah haa cok akilli bu cocuk ya..
    Aa canim benim annecigini hep yaninda istiyor tabi, hak vermek lazim.

    YanıtlaSil
  6. Alev'cim,
    Uzun aradan sonra merhaba nasılsın?
    Özledim hepinizi be yahuuu. Çalışan anne ve çocuk diyaloglarını içim burkularak okuyorum. :( Kıyamam ben Alper'e yaa...

    YanıtlaSil
  7. Valla bankamatik para veriyorken işe gitmemek fikrine bayıldım ben alperin.süper bir çocuk ya maşallah.öpüyorum onu ben..ditar çalıcakmış ne de güzel. mızıkasını da güle güle kullansın yeni almışsınız.canım benim yaaa..sen hiç gitme işe alev alperle oyun oynayın tamam mı hatta ben de katılabilirmiyim bu orkestra kurma işine güzel gitar çalarım:)sesim de fena değil:)

    YanıtlaSil
  8. Fatma; bende bayıldım sabah sabah ama içimde burkuldu. İleriki yıllarda ikinci çocuğu yapıp işten ayrılmayı düşünüyordum ama oğluma bu haksızlığı yapamam artık :((

    Çocuk olduktan sonra mecburen hamarat olacaksın şimdilik miskin liğin tadını çıkar bence :)

    Zerrin; o kadar yetenekli değiliz. alperinki hayal işte. Mızıka bizimde favorimiz.

    serpil; hak veriyorum zaten en büyük sorunda bu. Bile bile lades
    :(

    Sinem; hoşgeldin canım. Bizde seni özledik. Burkulmamak mümkün olmuyor maalesef.

    Tuğba; iyi fikir aslında ama nerde bizde öyle devlet :)

    Bizim ailede müzisyen yok :), Alper merak ettikçe alıyoruz. Hepsi çocuklar için minik boy. Aslında iddialıysan sen çal biz dinleriz. Zevkle...

    YanıtlaSil
  9. Evet annesi bankamatikten al paraları gez Alper'le. Super maşallah, nerden buluyorlar bu sözleri?

    YanıtlaSil
  10. Çocukla Çocuk, bir bilsem :) yetişemiyorum ki hızına...

    YanıtlaSil
  11. valla bankamatik olayına bayıldım süper fikir :))keşke gerçekten öyle olsa :))

    YanıtlaSil
  12. Nuran; keşke dimi yaaaa, ahhh keşke...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...