Salı, Temmuz 22, 2008

Diyaloglara devam...

Oğlumla sohbet ederken bazen öyle kelimeler dökülüyor ki ağzından hayrete düşüyorum. Unutmamak için blogumda bu diyaloglara yer vermeye karar verdim. Okudukça gülümsemek ve eski günleri hatırlamak için...

Erkek çocuklar çizgi film kahramanlarına aşırı hayranlık duyarlar. Benim oğlumda Ninjalardan tutunda Spiderman, Batman, Zorro, Power Ranger'lara varana kadar hepsine hasta. Son zamanlarda uzak doğu sporlarına da merak sardı galiba. Neden dersiniz, geçen akşam bana dedi ki.

- Anneeee, ben Işıl ablamı kandırdım.
- Niye annecim, ne oldu ki.
- Işıl'a dedim ki benim bebeklik doktorum Japon. Annem beni Japonyada doğurdu.
- Aaaaaaa, o da nerden çıktı ?
- Japonlar dövüş ustası ya ondan anneee, ama aramızda kalsın, sır tamam mı?
- Tamam annecim.


Anne not'u: Bu yazı yazılırken eve telefon açılmış ve küçükbey'den onay alınmıştır. Artık sır değil yani :)))

10 yorum:

  1. süper bi blog yaa
    anneme sölemeliyim o da benimle olan maceralarını yazsın :)
    çok eğlenceli bi site...artık hep gelicem...

    YanıtlaSil
  2. KESİNLİKLE KAYDET BUNLARI.HATTA YANLIŞ TELAFUZ ETTİĞİ KELİMELERİDE KAYDET.UNUTULUYOR SONRA.

    YanıtlaSil
  3. evet bu diyalogları ister istemez unuturuz ilerde en iyisi Yazmak Alev'cim. Bu japon meselesine çok güldüm.

    YanıtlaSil
  4. Çilli Kız; ne güzel bir isim bulmuşsun kendine :) Bayılırım bende çillere.

    Yorumun beni mutlu etti, teşekkür ederim.Hep gel...

    Sihirli Eller; kesinlikle unutmak istemiyorum. Telafuzu aslında hep iyiydi ama bazı kelimeleri beceremiyor işte :)

    Çocukla Çocuk; bende ilk duyduğumda çok gülmüştüm. Nasıl bir hayalse bu :)

    YanıtlaSil
  5. şimdiki çocuklar bir alem, alev kamerayla alperin peşinde dolaş bu anları yakalamak için. biz geçenlerde 12 yaşında yeğenimle miniklik hallerini izledik çok keyifliydi.

    YanıtlaSil
  6. Yeliz, çok haklısın. Bende sıkıldıkça izliyorum, içim bir hoş oluyor. İlk yıllarda kamera hiç elimden düşmezdi ama şimdi biraz boşladım. Ancak özel günlerde falan çekiyorum :(

    İhmalci annneeee !!!

    YanıtlaSil
  7. sevgili FLAME BEN SİZİ SİTEME ARKADAŞLARIM KATEGORİSİNE EKLEMEK İSTİYORUM...TABİİ SİZDE İSTERSENİZ??

    YanıtlaSil
  8. Çilli Kız; tabiki ekleyebilirsin, çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  9. Bizdede ufak ufak diyologlar başladı , çok komik konuşmalar kesinlikle kayıt etmek gerek ama bende senin gibi ilk yıllarda daha sık görüntüsünü çekerken şimdi ihmal ediyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...