Pazartesi, Temmuz 21, 2008

Haftasonu Notları...

Hafta sonunu eğer evde geçiriyorsak Alper’i oyalamak için bir şeyler icat etmek gerekiyor. Çocukla Çocuk'un sitesinde gördüğüm tırtıl Cumartesi akşamı imdadımıza yetişti.

Ponpondan tırtıl yaptık...



Rengarenk iplerle istediğiniz büyüklükte ponponlar hazırlıyorsunuz.



Kendinize sevimli bir yardımcı buluyorsunuz ve yaptığınız ponponları birbirine bağlıyorsunuz.



İşte hazır...

Pazar günü ise 12 gibi uyanıp kahvaltımızı ettik. My Koo çalışması gerektiği için bizi işe giderken alışveriş merkezine bıraktı. Önce kahvaltıda iştahsız olan oğluşum yemek yedi ardından da Kung fu Panda’yı izledik.



Çok eğlenceliydi, çizgi film seven büyüklere ve çocuklara duyurulur :)

Sinemadan çıkınca mağazalarda dolaşıp biraz alışveriş yaptık. Ardından da oğlumla birlikte Tchibo’da sıcak çikolata ve latte keyfi yaptık.



Sıcak çikolatasına bayıldığı tek yer Tchibo, keyfine bakar mısınız!! Bu kadar da değil, üstteki fotoğrafta uzayan ve terleten saçlardan kurtulmak için Alper bey’i kuaföre götürdüm.



Alışveriş merkezlerindeki berberler hakikaten kazık, her zamanki fiyatın 3 katını ödedim, ama güzel oldu !!

15:00’de çıktığımız eve 20:00 de döndük. Önce duş sonra azıcık tv keyfi ve uyku. Malum sabah iş vardı, ne çabuk geçiyor zaman bazen !!!

11 yorum:

  1. Oooh ana-oğul bayağı eğlenmişsiniz :) Alev resmi görünce o kadar şaşırdım ki, ne büyük tesadüf ki aynısını ben de kızımla yapacaktım bu pazar.Ben ilkokuldayken civciv yapmıştık bu yöntemle aklıma geliverdi geçen hafta, ama ne yazıkki fırsat bulamadım dün, tırtıl süper olmuş :) _Saniye_

    YanıtlaSil
  2. Saniye; şaşırmadım desem :)

    Beğenmene sevindim, deneyin kızınla, vakit geçirmek için sevimli bir seçenek.

    YanıtlaSil
  3. Çocuklar okuldan alışkın oldukları için evde sıkılıyorlar haliyle faaliyet arıyorlar.
    Her markete gidişimizde çocuk dergisi aldırıyor bizimki iflas etmek üzereyiz :p
    Ben bu aralar sürekli faaliyet arama derdindeyim kızım için, bikaç alman sitesinden bişeyler bulup dosyaladım, yaptıkça sizlerle de paylaşacağım inşallah, anneler olarak elele verelim :)

    YanıtlaSil
  4. Önce alper e sıhhatler olsun diyorum.pek de güzel olmuş saçlar diken diken:)yakışmış..valla tchibo nun içeceklerini yani kahvelerini ben de pek seviyorum.iyiki açtılar orayı da.içinde de değişik şeyler oluyor.dolaşmak gezmek baya eğlenceli.güzel bir haftasonu olmuş.gelince ben de kendimi atıcam pazarlara alışveriş merkezlerine falan çok özledim yaa gerçekten:)

    YanıtlaSil
  5. Firuze&Saniye; Ben yeni birşeyler yaptıkça yayınlıyorum zaten. Çocuklarda çok haklı evde sıkılmamak mümkün değil dimi ?

    Tuğba;teşekür ederiz canım. Diken diken oldu saçlar :), gelince bolca gezersin merak etme.

    YanıtlaSil
  6. ohh boyle anneye can kurban...

    YanıtlaSil
  7. Tşk,yass. Böyle düşünmene sevindim :)

    YanıtlaSil
  8. Dün uğramadık bak neler kaçırmışız, ponpon tırtıl çok güzel olmuş. Alper'in hoşuna gitmiştir umarız.

    YanıtlaSil
  9. Cok yakisikli olmusuz annesi ;)bir nazar boncugu kondur ama resmin bir kenarina nazar degmesin yakisikliya..
    Saclarda dikilmis cok seker masallah.

    YanıtlaSil
  10. Çocukla Çocuk; gitme olur mu, bayıldı. Teşekkürler.

    Serpil; haklısın birdahaki sefere koyayım. Teşekkürler, saçlar bu sefer değişik oldu ama yakıştı.

    YanıtlaSil
  11. slmm:) küsmüyüz yaaa hiç gelip sormuon:((((((

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...