Pazartesi, Temmuz 14, 2008

İşte geldim, burdayımmmm

Nasıl başlık ama :)))
2 haftalık ara dedim, sözümde durdum dimi ama !

Genelde izin dönemini koşturmacayla geçirdiğim için önce evde panik oldum. Alışmışım izne çık, hazırlıkları tamamla bavulu hazırla hoppp tatile git, yorgun argın dön. Valizi boşalt, yıka, kaldır, oraya buraya yetişmeye çalış. Sudan çıkmış balık gibi oldum başta ama adaptasyonda pek zorluk çekmedim. Erken kalkmak zorunda olmamak, Alper ile takılmak, My Koo ile dip dibe olmak güzeldi. 2 gün havuza, 1 gün İstanbula gittik. Diğer günlerde ise ailemin, evimin, terasın tadını çıkardım.

Evde olmak yorucuymuş ama, hele benim gibi düzen takıntısı olan biri için akşamdan akşama ev daha az yoruyormuş insanı bunu anladım. Sürekli biryerleri toplayıp, aman ortalık kirlenmesin, aman ütü birikmesin derken zaman akıp geçti. Ama yine de evim evim güzel evim :)

Kendine vakit ayırmak, canının istediğini yapmak ve minik çantalarıma yenilerini katmak güzeldi.

Evde olmama tabiki en çok Alper sevindi. İstediği saatte yatıp, bizimle öğlene kadar uyudu. Doyasıya gülümsedik, eğlendik ailece. Pazar gecesi uyumadan önce dedi ki;
- Offff annneee yaaaa, inanamıyorum. Sabah uyanıcam sen yoksun. Ben babanneme gidiyorum uyumaya !!!
Gitti, gerçekten gitti. My Koo ile birlikte dağıldık, çalışan anne olmak bazen çok zor oluyor.



Bol bol Frappe içip serinledik. Soldaki bardakları İkea'dan 10 Ytl'ye bayılarak aldım. Tavsiye ederim.



3 yavru kedimiz var arka bahçemize konuşlanmış. Alper acayip mutlu, çok ufak oldukları için bir süre besleyeceğiz. Adları Tekir, Bekir ve Maviş. Biberonla besleyen ise My Kooo...



Havuzun içinde fanta içmek gibisi yokmuş, havasını sevsinler :))



Çocuk havuzunda durmak istemedi küçük bey, ayaklarının yere değmesini sevmiyormuş.




Bandana benim zorumla takılsa da gözlükler kendi tercihi. Buharlandıkça yıkıyor, hafiften dalıyor ama gözlükler 2 senedir olmazsa olmazı :)



Uzanmışım şezlonga :)



Karamürseldeki Art Aquapark...



Sabahlara kadar Lost izledik. (12 günde 4 sezonu bitirdik, düşünün artık !!) Nasıl bir hastalık bu dizi yaaa, rüyalarıma giriyor şimdi de, sürekli adadayım ben :)))
Şimdilik bu kadar, çok işim var bugün !!

20 yorum:

  1. hakikaten süper dinlence yapmışsınız ailece. çalışan anne olmak en çok çocuklar için zor oluyor sanırım. bnm kuzenim de yengeme sürekli anne okuldan eve geldiğimde senn evde olabileeğin bir iş bulamaz mısın deyip duruyor :(

    YanıtlaSil
  2. Ohh beeee !! Nihayet bitti tatil :)) Senin ve Alper'in adına üzücü belki ama ben Ballı Kek tarifinden daha fazlasını istiyordum artık. Olmadığını bilsem de hergün geldim buraya Alev. Bi daha böyle uzun gitme :p Yine de tatilinizin güzel geçmesine sevindim.

    YanıtlaSil
  3. Alev, hoşgeldin keyifli bir tatil geçirmişsin 2 hafta nedir ki hemen geçiyor değil mi:))

    YanıtlaSil
  4. hosgeldinnnnn....

    Lost lost lost. zamaninda izlemezsen iste boyle carpar insani bu lost ;)
    Yeni sezonu bekliyorum ben dort gozle..
    Optum canim.

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin Alev, nihayet geldin :)
    Çok güzel günler geçirmişsin belli ki ailenle birlikte, çok sevindim. Aa bu arada ben frappe yapmayı denedim ama evde neskafe classic kalmamıştı, capuccino karışımıyla yaptım tadı güzeldi ama köpürmedi :(
    Ah o Lost bizi de fena sardı Alev, TNT kanalında ilk sezonu izledik şimdi de dvd sini alıp kampa girmeyi planlıyoruz eşimle :) Sizin rekorunuzu zor kırarız ama 12 günde 4 sezon :O

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel geçmiş bence :)Gerçi fazla dinlenememişsindir ev işi yaparken değil mi? Yİne de iyi zaman geçirdiğine sevindim. Bizde Lost u aralıksız izledik bitirdik.Şimdi yeni bölümleri çevrilsin diye bekliyoruz :(

    YanıtlaSil
  7. hosgeldinnn...
    bende frappe yapmayi deneyecektim,unutmusun iyiki hatilarttin:)burdaki icecap e benziyor sekli,umarim tadida benziyordur

    YanıtlaSil
  8. Hoşgeldin aramıza tekrar..İyiki geldin. Yazıların beni kocaman mutlu mutlu gülümsetiyor.Çok güzel günler geçirmişsin. Sevindim sizin adınıza.Alper de canım pek tatlı.Bandana da pek yakışmış valla.büyüyünce yandın valla kızlar ayrılmayacak ertafından..ikea bardaklarını da güle güle kullan belki ben de alırım gelince.karamürselin de havuzunun bu kadar güzel olduğunu bilmiyordum biz de deneyelim bakalım kalabalık olmadığı bir gün geldiğimizde.süper bir tatil.lost için diyecek bişey bulamıyorum.ben de aynı durumdayım.deli gibi bekliyoruz 2009 u.her gece adada yeni bir maceraya atılıyorum ben de.çok güzel bir dizi yaa.yok böyle bişey..öptüm.alperi de öpüyorum pufidik yanaklarından.
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. Öncelikle hoşbuldum :)))))))))

    Esra; evet bence en kötü yanı çocuğumla doyasıya zaman geçirememek. Ama yakında okullar açılınca biraz daha kolaylaşacak sanırım.

    Nazoooo; özledin mi beni canım :), artık buradayım, sende gitme ama
    :(((


    Yeliz; evet başta uzun gibi geldi ama bir baktım bitmiş.

    Haydins; aynen katılıyorum. Ama iyiki de izlememişim sezon sonunda beklemek berbat olmalı :( Rüyalarımda Benjamin'i görüyorum düşün, adadayım falan. Jack'i görsem neyse de :)))


    Firuze&Saniye; Minik çırpıcılar varya onlarla acayip köpürüyor. Ben tatilde hep öyle yaptım, çalkalamaya üşendim. Lost'a gelince mutlaka dvd'den izlenmeli bence, insan meraktan deliriyor.Günde 10 bölüm falan izledik bir bakmışız gün ışımış, ezan okunuyor falan :)

    Bir derin masalı; Bende yeni bölümleri bekliyorum şimdi merakla, Ocaktaymış sanırım. Daha çok var yaaa ! Evde dinlendim aslında arada işleri serdim itiraf ediyorum :)))

    Zerrin; dene, beğenirsin inşallah. İcecap ne bilmiyorum yorum yok o yüzden :)))

    YanıtlaSil
  10. Hoşgeldin canım. Tatil gibisi yok dimi :)

    YanıtlaSil
  11. Tuğba; Seni gülümsetebiliyorsam ne mutlu bana :)

    Bardaklara bayıldım fırsatın olursa al, Bol bol havuz açılıyor bu aralar. Bir tanede Gündoğduya açılmış geçen hafta ama henüz görmedim. Bol bol açılsın, seçenek çoğalsın dimi ama :)))

    Lost'u geç buldum ama iyiki de bulmuşum.Bende sürekli diziyi düşünüyorum. Bizde seni öpüyoruzzzz canım.


    Canay;hoşbuldum canım, kesinlikle :)

    YanıtlaSil
  12. Hoşgeldin....

    Çok güzel bir tatil olmuş,Lost tutkunu olmak başka bir şey çok yakından biliyorum...

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Hoşgeldin, tatilin keyifli geçmesi çok güzel. havuzun içinden bende fanta içmek istiyorum sandalyeye oturup. su bandanayı bir de ben taktırabilsem, bugünlerde bone hevesimiz var ama oda çok terletiyor, havuz dışında olmuyor ki..

    YanıtlaSil
  14. slm hoş geldin.tatilde bile ütümü düşündün yuhhh sana.alper fanta mı içiyor.sakın en yakın zamanda kes.içindeki tamamı çürük olan meyveleri fantaya çok yakın bir tanıdığım satıyor ve kendisi ağzına sürmüyor.asitin zararlarını saymıyorum bile.lütfen kendiniz içinde alper içinde dikkat edin.kediden korkarım ama sizinkiler pek bir şirin yaaa...

    YanıtlaSil
  15. Pelince; hemde nasıl, teşekkürler.

    Çocukla Çocuk; Ben küçüklüğünden beri şapka taktıramadığımdan rengarenk bandanalarla kotarıyorum işi. İstiyormu hayırrr ama güneşe ve suya bayıldığından katlanıyor :)

    Sihirli Eller; düşünüyorum valla elimde değil, takıntılıyım işte :)
    Alper su dışında içeceğe düşkün değildir aslında ama sırf özentiden içti o gün. Uyarıların içinde teşekkürler, ayran ve kompostodan şaşmamak lazım!!

    YanıtlaSil
  16. merhabalar,blogunuzu okurken kendimi buldum sanki.Keyif aldım.Tekrar görüşmek üzere.sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. Tatilden hoşgeldiniz.Oğlunuzuda Allah bağışlasın.Çok tatlı maşaallah.sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Mehtap; hoşbulduk. Güzel sözlerin için de çok teşekkür ederim. Kendini bulmana sevindim,benziyoruz demek ki :)

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  19. Biraz önce fırsat buldum nete girmek için 2 gündür oturamadım bilgisayarın başına (zaten evdeki bağlantı hızı çok yavaş) …Son yazımı acele bir şekilde yazıp çıkmıştım.Blog arkadaşlarımı ziyaret edemedim.Biraz önce baktımki dönmüşsün tatilden.Özledim seni ve yazılarını tekrar hoş geldin Flame’cim.Bu arada baktımki tatil dönüşü başlığı ile benim son yazının başlığı aynı tebessüm ettim…Hani bazen olur yaa karşınızdaki kişi ile aynı şeyleri düşünürsünüz…-ayyy bende aynı şeyi söylicektim olayı ,düşünce çakışması yaşadık seninle çok enteresan oldu …ama ben yazımı senden sonra yazmışım istersen başlığı değiştireyim baksana sondaki MMM harfine kadar aynı olmuş.çok güldüm.:))

    YanıtlaSil
  20. Pişti olmuşuz desene :), değiştirmek de ne demek aşkolsun. Böylesi güzel. Öpüyorum...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...