Cumartesi, Temmuz 26, 2008

İyi ki doğdun Furkan

26 Temmuz yani bugün Yeğenim Furkan'ın ilk doğum günü...



Halacığım, biliyorum sen bu fotoğraftan sonra çok büyüdün ama işyerindeki bilgisayarda bir tek bu vardı. Allayıp pullamaya çalıştım umarım beğenirsin :)

Aramıza yollar girdiği için şimdi yanında değilim belki ama tatile geldiğinizde (2 hafta sonra) en güzel hediyelerle Alper ile birlikte seni bekliyor olacağız.

İyi ki doğdun, seni çoookkkk seviyoruzzzz...

Not: İsterseniz Burayı tıklayıp doğduğu günkü yazımı da okuyabilirsiniz.

8 yorum:

  1. İyi ki doğdun Furkan
    İyi ki doğdun Furkan
    İyi ki doğdun
    İyi ki doğdun
    Mutlu yıllar sanaaaaaaa !!!! :))

    Sağlıkla, güzellikle büyüsün yeğenin, Alevcim. Sağ salim kavuşup doya doya hasret giderin.

    YanıtlaSil
  2. İyi ki doğmuuuş Furkaaan. :) Nice yaşları olsun minik meleğin inşallah. Bahtı güzel, şansı ve huzuru bol olsun...

    YanıtlaSil
  3. İlk doğumgünü çok özeldir, kimbilir ne planlar yapıldı doğumgünü için. Mutlu Yıllar, Furkan

    YanıtlaSil
  4. Canıııımmm pek de şeker bişey..biz de onun doğum gününü kutluyoruz yanına geldiğinde yanaklarına kocaman öpücükler kondurursun bizim için de:)

    YanıtlaSil
  5. Nazo; Çok teşekkürler canım, inşallahh...

    Çocukla Çocuk; Balıkesirdeki planları bilmiyorum ama Alper'in kafasında epeyce sürpriz var :)

    Sağol tuğbacım, öperim gelince...

    YanıtlaSil
  6. nice yıllara inşallah, uzakta olunca çok zor oluyor yaa benim yeğenimin de geçenlerde doğumgünüydü hediyesini paketledim gönderdim hep telefonda halacım ne zaman geleceksin diye sorup duruyor canım benim :))

    YanıtlaSil
  7. nice yıllara çok güzel bir ömrü olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  8. Sinemcim çok teşekkür ederim canım.Aminnnnnnnnnn

    Hakılısın Nuran. Yakında geliyorlar neyse ki, hediyemizi verebileceğiz. Hasret hakikaten çok zor, bizimki ufak olduğu için sitem edemiyor henüz :)

    Esra; çok sağol. Aminnn diyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...