Çarşamba, Temmuz 30, 2008

Tak Takıştır...

Herşey bu yüzükle başladı...

İstanbul'a gittiğimizde Accessorize'a uğramadan edemem. İllede bir şey alırım, mini çantaları bana hep ilham verir.

Bu çiçek şeklindeki yüzüğü görür görmez beğendim. My Koo'da beğenince düşünmeme gerek kalmadı, hemen aldım. Nasıl severek, mutlulukla takıyorum bilemezsiniz. 20'li yaşları geçmeme rağmen içimdeki çocuğu koruyabildiğime seviniyorum.



Yüzüğün şirinliği, zerafeti ve seksapelitesi beni büyüledi...



Yüzüğü kullanmaya başladım ama bu kadarla bitmiyor ki ! Yüzüğe uygun bir küpe de şart :) Sağolsun arkadaşım Seda beni kırmadı. Kendi rengarenk küpelerinin siyah, gri ve şeffaf tonlarında olanını bana yaptı.

Teşekkürler SEDDDDDD...



Küpem fotoğraftakinin 10 misli daha güzel. Ama flaşlar kristal taşların parlaklığıyla birleşince ancak bu kadar oldu. Hayalinizde canlandırın :)

Nasıl yapılıyor diye merak eden varsa Seda'ya zorla yorum yazdırabilirim :)

10 yorum:

  1. gerçekten çok güzel gözüküolar.ama ben özellikle yüzüğe bayıldım,sana da çok yakışmış.güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  2. Accessorize'da her zaman güzel takılar olur gerçekten.yüzüğünde şirin bişi,yakışmış...küpelerlede uyumlu olmuş...iyi günlerde kullanman dileğiyle...

    YanıtlaSil
  3. Canım pek güzelmiş yüzüğün güle güle kullan.gelincik motifli sanırım. gelincik en sevdiğim çiçektir benim bu arada. o yüzden daha da çok beğendim..küpeler de güzel olmuş arkadaşının eline sağlık..sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Yüzükte küpede çok güzel. Ellerin güzel şekerim, çok yakışmış

    YanıtlaSil
  5. Yüzük de küpeler de çok şık, güle güle kullan Alev :) _Saniye_

    YanıtlaSil
  6. Accessorize de ii şeyler bulunabiliyor yüzüğünüzü güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  7. Accessorize de ii şeyler bulunabiliyor yüzüğünüzü güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  8. Çilli Kız; Teşekkür ederim, aynı fikirdeyiz ne güzel :)


    Ayşenur; Benim yaşadığım şehirde yok Accessorize ama o da açılır. Yıllar sonra Starbucks açıldı ya sıra onda bence :)) Teşekkür ederim.

    Tuğba evet gelincik motifli, sen söyleyince farkettim bende :)) Öpüyorum...

    Çocukla Çocuk; ne güzel iltifat bu böyle, bayıldım :) Çok sağol...


    Saniye; beğenmene sevindim canım, sağol.

    Fatma, her gidişimde mutlaka alacak bir şey buluyorum bende, çokk güzel ürünler yapıyorlar.

    YanıtlaSil
  9. çok şık görünüyorlar alevcim ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...