Pazartesi, Temmuz 28, 2008

Üzücü bir gün...

Haftasonu yaptıklarımdan, yaşadıklarımdan bahsetmeyi planlarken dün yaşanan bomba saldırısı nedeniyle yeni yazı eklemek gelmiyor içimden.

Nedensiz yanan canlara, şiddetin böylesine ve bu vahşete aklım almıyor.
Neden, Nasıl diye düşünmekten başka birşey gelmedikçe içimden canım daha da acıyor.

Evinin balkonundan etrafı seyreden küçücük bir kız çocuğunun bu hain saldırıya kurban gidenlerden sadece bir tanesi olması, bir anne olarak, bir insan olarak, bu ülkenin vatandaşı olarak kahrediyor beni !!!
Henüz melek olan "o" minik bedenlerden ne istediniz ?
Niçin yaptınız ?
Anlamak çok zor !

Çok çok üzgünüm, sözün bittiği yer burası olmalı.
Hepimizin başı sağolsun, yaralılara da acil şifalar diliyorum...

6 yorum:

  1. Flame, her gün herşey iyi olacak diye olumlu düşünmeye çalışıyorum ama umudumu kaybediyorum giderek en çok da çocuğum için. Acil şifalar yaralılara, Allah Rahmet eylesi kaybettiklerimizi

    YanıtlaSil
  2. Ne olup bittiğini sabah eşimden öğrendi, iğrenç çağdışı bir vahşet bu, masum insanlar ölüyor birileri dur demeyecekmi bu duruma artık yaa:((

    YanıtlaSil
  3. :( . Allah'tan bulsunlar...

    YanıtlaSil
  4. Ben de bugün eşimden duydum olayı sonra haberlerde izledim.çok üzüldüm gerçekten.herşeyin yoluna girmesini istiyorum artık ve bir daha böyle şeyler duymamayı diliyorum.ama zamanla umutlarım da azalıyor.ne olacak bu ülkenin hali böyle derken buluyorum kendimi.nasıl insan bunlar anlamıyorum.yine olan çocuklara oluyor.yavrum küçücük bir kız öldü yine ne kadar korkunç bişey.nefretle kınıyorum bu olanları.

    YanıtlaSil
  5. alevcim, aklım mantığım almıyor her gecen gun daha iyiye gideceğimize surekli bir kavga dovus, biz-siz... nedir anlamıyorum insanlığın hali... soylenece cok soz galiba... cok uzgunuz cokkkk.
    bu arada furkanın yeni yaşı da hayırlı olsun. inşallah onları cok daha iyi gunler bekliyordur canım.

    YanıtlaSil
  6. EWT KÖTÜ BİR OLAY GERÇEKTEN BENDE ÇOK ÜZÜLDÜM :(HALA ATLATAMADIM

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...