Cuma, Ağustos 01, 2008

Telefondayızzz

Anne - Baba evde, çocuk tatilde ama akıllar hep Onda...



Dün akşamki telefon konuşmamızı yazıyorum şimdi size.

- Anneciim, naber?

- İyiyim. Annneeee, çok güzel burası yaaaa, tam hayalimdeki gibi. Bugün ne oldu biliyomusun, ben ne elledim bil bakalım.

- Aaaa ne elledin acaba?

- Deniz anası, gerçek hemdeeee

- Korkmadın mı peki ?

- Yoooo, zehirli değildi ki !!!

- Afferin sana, başka ne yapıyorsun?

- Şımarık bir ses tonu ile, Şezlongda yatıyorum işte, çok yoruldumda :))))

- Yaramazlık falan yapma, üzme halanları tamam mı oğlum?

- Tamam anneee üzmemmm, bu gece burda kalcaz biz.

- Tamam anneccim. Babana veriyorum telefonu o da konuşacakmış. (Bana anlattıkları aynen babaya da tekrar edildi. Heyecandan çok hızlı konuşuyor. Ben tekrar aldım telefonu.)

- Anneeee, kapamam lazımmm, oyun oynucammm ben tamam mı?

Bu akşam dönüyorlar, Işılla kendi araladında oylama yapıyorlarmış. 20:00'e kadar mı kalalım
yoksa bir gece daha mı çadır keyfi yapalım diye. Çocuklara kalsa 1-2 gün daha kalırlar ama bu kadar macera yeter bencede...

6 yorum:

  1. Ooohh Alper'in yerinde olmak vardı şimdi.. Eminim çok özlemişsindir Alev 2 gün bile olsa :)
    Benim ufaklık da son zamanlarda sürekli çanta hazırlıyor, denize gittiğimizde götüreceği şeyleri koyuyomuş içine :P Tv izlerken dün şemsiye açıp altına yatmış yavrum, tatile çok hevesleniyor ama tatil yok bize bu sene :( Öptüm ikinizi de...

    YanıtlaSil
  2. selammm:)çok sempatik oğlun yaaaaaaaaaaa:D

    YanıtlaSil
  3. özledin heralde oğluşunu?
    deniz anası çok kaşındırır anlamadım ben nedir zehirsiz olanı?

    YanıtlaSil
  4. Saniye; tatile gidememek en çok çocukları ve dolayısıyla anneleri üzüyor. Seneye çok güzel tatail yaparız ikimizde inşallahhh. Bende öpüyorummm

    Çilli kız; thanks...

    Sihirli Eller, Özlemiştimmmm ama geldi çok şükür. Deniz anasını zehirli olanı kaşıntı yapıyor diğerleri zararsız. Bizim burda en azından :)

    YanıtlaSil
  5. Ayrılık bitti sanırım. Alper Bey'in keyfi yerindedir bu tatil sonrasında. Deniz anasının hepsi yakar sanırım, çocuklarla hayatı keşfediyoruz sürekli Adana da eylül denizinde çıkanlarla vardır vukuatım, demek onlar zehirliymiş.

    YanıtlaSil
  6. Çocukla Çocuk; döndü. Adapte olmaya çalışıyor hafif bir gerginlik var. tatil sonrası bunalımı sanırım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...