Cuma, Ekim 17, 2008

Ama hastayım anneee !

Yine benim Paşama nazar değdi galiba :)
Az önce yaptığımız telefon konuşmasını yazıyorum size...



Zırrrrr
- Aloo annneee, ben çok hastayım. Yine de okula gidecek miyim?
- Neyin var annecim, ne oldu?
- Burnum akıyo, öksürüyorumda !
- Babanneni ver bakiim, konuşayım ben.
(Babannemizin arkadan güldüğünü duyuyorum, Alper'de ısrarla telefona vermiyor.)
- Annecim bak öğretmenin daha dün dedi, devamsızlık yaparsan dersleri kaçırırmışsın. Çok hasta değilsen okula gitmek zorundasın.
- Offf annee offff, hastayım işte
- İyi o zaman akşama Polatlarla da ( Polat çok sevdiği bir arkadaşı. Uzun zamandırda görmedi.) buluşamayız arayıp iptal ediyim.
- Hayırr anne yaaa, iptal etme. Tamam tamam. Beni okula sen mi bırakıcaksın peki.
- Evettt
- Vayyyy, vayyy tamam o zaman

9 yorum:

  1. Ah ah daha ne numaralar dönecek. Böyle her zaman uyanık olmayıp bazen ayakta uyutulacaksın.

    YanıtlaSil
  2. Şimdilik gayet uyanık bir anne var karşısında :) ileride ne olur bilemem. Dün toplantıda okula gelmek istemeyen çocukları duyunca şaşırmışmıydım ne :)))

    YanıtlaSil
  3. :)) şeker alper... tatlı ama cin anne :) darısı evlendikten sonra bizim de başımıza :P

    YanıtlaSil
  4. oy kıyamam yerım onu ben.ama sende ıyı cevırmıssı durumu :D tebrıkler valla

    YanıtlaSil
  5. Cocuklar bi alem:)..Hakikaten ebeveynler de uyanık olmak zorunda yoksa ayakta uyuturlar mazallah...

    YanıtlaSil
  6. Ah flame ah
    İster bu yaşta olsun Alper gibi isterse 19-20 yaşında bizimkiler gibi
    Bahaneler hep aynı inanki büyüyünce bile değişmiyor. Hele okul konusunda
    ne yazıkki Alperde bizimkiler gibi şanssız gözüküyor çünkü karşınıda yemeyen:)) bir anne var
    gerçi ara sıra yemiş gözükmektede fayda var,
    Ama yinede onlar bizim kuzumuz değilmi canım
    çok öptüm
    kolay gelsin:)))))))
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  7. alper
    temiz yakışıklı diye bir kelime kullanır babacığım yani ağzı burnu düzgün kız güzeli yakışıklısı aynen öyle işte alper'de.
    maşallah.
    eee o kadar güzelliğin verdiği cin fikirlerde olmayacak değilya?
    aferim ona.bu gün sen kazanmışsın.yenile yenile yenmeyide öğrenicek.ve ozaman sen farketmiyeceksin bile.

    YanıtlaSil
  8. Gizem amin canım. İnşallah, yakında :)

    Sorma Burcu. Baştan sıkı tutmak lazım :)

    Cool Cookie; şimdilik kül yutmam diyorum ama ileride ne olur bilinmez tani.

    Nazlı abla; ara sıra yutarım ama şimdi değil. Bir kere alışırsa baş edemem diye korkuyorum. Sende benim gibi kül yutmazsın, çocukların işi çok zor yaaa :))

    Sihirli Eller; ne güzel şey döylermiş baban. Sağolasın Alper'e yakıştırdığın için. Beni yenecek birgün ama üzülmeyeceğim :))

    YanıtlaSil
  9. Canım bazen bizim işe gitmek istemediğimiz durumlar oluyor ya, çocuklarda okula gitmek istemiyebiliyorlar.Haklılar ama derslerden geri kalmaları da daha çok yük bindiriyor bu sefer.Allah yardım etsin.sevgiler.Alperi ve seni çok öpüyorum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...