Çarşamba, Ekim 08, 2008

Yeni bir sobe "Visulog"

Visulog görsel DNA ile ilgili testi pek çok blogta görüyordum. Hatta sobelenmediğim halde meraktan yapmıştım. Pandora sayesinde de şimdi yayınlıyorum :)



Alışkanlık yaratığı ne demek yahu :)



Ruh halim kesinlikle doğru ama moda diye herşeyi giymem ki ben!!! Aileme çok düşkün olduğum, romantizmi sevdiğim ve fonda daima bir müziğin olduğu ise kesinlikle doğrudur.



Hayatı gerçekten her haliyle severim. Doğallık ve sakinlikte bana göre ama bazen şaşaalı şeyleri de sevdiğim olur. Ayrıca tatile de bayılırım.



Alışkanlık yaratığıymışım meğer :)
Hakikaten kafeinsiz ne yapardım ben?



Romantik bir aşk böceğiymişim demek ha:)
Sizde çok eğlenceli olan bu testi bende yapmalıyım diyorsanız BURAYA tıklayın. Sobe için çokk Teşekkür ederim Pandora.

Ebe sırası şimdi de Sönmez Mutfak'ta...

6 yorum:

  1. Hayalperest, Firari, Aşk böceği, Alışkanlık yaratığı. Seni gidi aşk böceği seni :) Bu test sayesinde sanki daha yakından tanıyoruz birbirimizi. Çok teşekkür ediyorum canım dahil olduğun için, bu arada fark ettim de bu kafein hepimizi nasıl da ele geçirmiş yaa :) Tekrar teşekkürler canım benim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. bende yaptım bende bende:):) vallahi tuttu bir çoğu hatta hemen hemen hepsi :D

    YanıtlaSil
  3. bende sobelenmiştim, yaptım benim takip ettiğim blog arkadaşları ile benzerlikler çıktı ama senin ki bizden biraz farklı çıkmış.Neyse eğlenceli birşey ama değil mi?

    YanıtlaSil
  4. Sorma Pandoracım. Resmen böceğim ben yahu :))) Rica ederim çok eğlendim bende. Kafeinn az önce aldım ben :)

    Pammuk;tutuyor canım dimi.

    YanıtlaSil
  5. Mehtap çok eğlenceli gerçekten. Ben çok sevdim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...