Cuma, Nisan 10, 2009

Bir ödül, bir mim

Leman'ın İğnesinden ve Anne Moda "Smart Blogger" ödülüne layık görmüşler beni. Çoookk teşekkür ediyorum. Bende bu ödülü kurallara uyarak sevgili arkadaşlarım Tuğba ve Haydins'e vermek istiyorum. Malum ikisi de taaa uzaklardan geldiler. Belki yorgunluklarını alır :)

Takip ettiğim bloglarda ödülün fotoğrafıyla alakalı okuduğum yorumlarada kesinlikle katılıyorum. Bu ödülleri kim hazırlıyorsa biraz daha özenli fotoğraf seçsinler lütfennn..

ÖDÜLÜN KURALLARI:

1- Ödülü verenin linkini yayımlamak.
2- Ödülü verdiğin kişilere haber vermek.
3- Bu ödülü verdiğin blog sahibinin linkini vermek.
4- Gördüğünüz resmi eklemek.

---------------------------

Mim'e gelince..

Uzun süredir sesi soluğu kesilen blog arkadaşım İçimden geldiği gibi mimlemiş beni. Mim'in konusu "Kalbinizi çalan eylemsel hareketler neler olabilir?”..

Anladığım kadarıyla hayalimizdeki, aklımızdaki kişiyi tarif etmemiz isteniyor. Benim kalbim zamanında çalındı zaten. Benim için özel olacak erkekte aradığım özellikler ise şunlar..

Gözlerine bakmaktan bıkmayacağım, derdimi dinlemekten sıkılmayan, beni mutlu edebilmek için çabalayan, sohbeti keyif veren, omzuna güvenle yaslanabileceğim merhametli bir can yoldaşı isterdim.. Onu da zamanında buldum zaten.. My Koo iyi ki varsın..

Bende bu zor mimi kocasına aşık olduğu çook belli olan Nazlgl ablaya paslıyorum. Kolay gelsin..

7 yorum:

  1. Flamecim cok sanslisin hayat arkadasini buldugun icin :)) Darisi olmayanlarin basina diyelim :))

    YanıtlaSil
  2. kampanyaya desteğin için çok teşekkür ederim flamecimmmm:)
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. canım tebrıkler ödülün hayırlı olsun allah gönlüne göre versın herşeyiii ne güzel insanın eşi herşeyi onları başımızdan eksik etmesin rabbim

    YanıtlaSil
  4. Allah nazarlardan saklasın flamecim sizi
    Ne güzel sevdiğini bulmak ve onunla olmak
    Son cümlen beni mest etti:))) Çok mu belli oldu:))))))
    Kocaman sevgiler gönderiyorum sana

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel yazmışsın Alev.. "Gözlerine bakmaktan bıkmayacağım, derdimi dinlemekten sıkılmayan, beni mutlu edebilmek için çabalayan, sohbeti keyif veren, omzuna güvenle yaslanabileceğim merhametli bir can yoldaşı isterdim.. Onu da zamanında buldum zaten.. My Koo iyi ki varsın.."
    Herkese böylesi nasip olsun ;)

    YanıtlaSil
  6. bence de insanın doğru kişi olduğunu bildiği kişiyle evlenmesi harika birşey, şanslıymışsınız. mutluluğunuz daim olsun :)

    YanıtlaSil
  7. Moonsun; sağol canım. Sende benim kadar şanslısın. Taa burdan belli oluyor..

    Pinocum rica ederim canım. Ne demek..

    Lemancım sağol. Çok haklısın, aminn diyorummmm..

    Nazlıgül ablacım hemde nasıl :) Aşkınız daim olsunnn..

    Nazocum sağolll canım. Öpüyorum seni..

    Owl; teşekkür ederim. Daha iyisi senin olsun. Sevgiler..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...