Cuma, Haziran 12, 2009

2. kez Hada..

Dün akşam..
Saat 20:00 Suları..
Kızkardeşim aradı..
Abla nerdesin deyince birden panikledim..
Annanemi kaybettikten sonra annemlerden gelen her telefonda içim cızz ediyorrr..
Kardeşim önemli bir şey yok abla Arzu'nun (Abimin eşi ve hamile) suyu geldi, hastaneye gidiyoruz dedi..
Doğuma 3 hafta vardı daha ama bekleyemedi bizimki..
Ve gece 23:55'de ikinci kez Hada oldum.
2 Yaşındaki yeğenim Furkan Hala yerine Hada diyorda :)
Hastanede geceyarısına kadar bir o tarafa bir bu tarafa koşturdu sağolsun..
2850 gr ağırlığında minnicik bir oğlumuz oldu..
İsmi ve fotoğrafı yarın burda :)

12 yorum:

  1. gözün aydın canım. Allah sağlık sıhatle büyütmeyi nasip etsin.

    YanıtlaSil
  2. gözünüz aydın allah analı babalı büyütsünn

    YanıtlaSil
  3. ne güzel yeni bebiş,mis gibi bebek kokusu..:))
    Allah analı babalı büyütsün canım hayırlı olsun bebişiniz.

    YanıtlaSil
  4. Alevcim tebrik ederim:) Allah analaı babalı büyütsün inşallah! Uzuun, başarılı, sağlıklı, mutlu bir ömrü olsun! Annesine de geçmiş olsun. Öptüm kocaman sizi:)

    YanıtlaSil
  5. tebrıkler hadaaa:) allah analı babalı buyutsun saglıgıylaaaa

    YanıtlaSil
  6. Esra, Charming, Yass, Nalan ve Kirpikteki Gözyaşı güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim sizlere. Kocamannn öptümmm :)

    YanıtlaSil
  7. Analı babalı büyüsün bahtı güzel olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Canım tebrikler...Analı babalı büyüsün inşallah.

    YanıtlaSil
  9. Ben de başlığı görünce Hada ne ki diyordum :)) Sağlıklı, uzun ömürlü olsun. Uğur getirsin ailenize ;)

    YanıtlaSil
  10. Tebrik ederiz Hadası:) allah analı babalı büyütsün uzun ömürlü olsun

    YanıtlaSil
  11. hada olmuşun yeni gördüm canım allah uzun sağlıklı bi ömür nasip etsin minik meleğe :))

    YanıtlaSil
  12. Tebrikler Flame hadaaa :)) Allah anali babali buyutsun aceleci bebisi :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...