Perşembe, Haziran 25, 2009

Alper'den.. Ben'den..

Küçük bey çok telaşlı günler geçiriyor bu aralar..
Önce karneyi aldı ardından da doğum gününü kutladı..
Sırada tatil var..
1 Temmuz'da gidecek ama tasası çoktan başladı..
Dün bütün akşam başımın etini yedi.
Hadi anne çantayı hazırla.
Kovalarımı, mayolarımı çıkar bir bakayım..
Monopolly'de koyyyy..
Simitimle, gözlüğü unutma tamam mı?
Mp3 çaları da al canım sıkılmasın..

Peki, peki demekten yoruluyorum valla ama hoşuma da gidiyor bu halleri.



Ne zamandır diyalog yazmıyorum değil mi?
İşte bu dün akşamdan..

- Anne dondurma yiyebilir miyim?

- Ye annecim..
- Ama sabahta kornet yemiştim..
- E o zaman yeme şimdi yarın yersin..
- (Üzgün bir surat ifadesiyle) peki anneee..
- Neyse ya çok istiyorsan ye..
-Yaşasınnn, üzgün taklidi hep işe yarıyor!

Daha neler neler..

Not: AÖF sınav sonuçları da açıklandı. Sınıfı geçmişim çok şükür :) bütünlemede 2 dersim var onları da verirsem tam süper olacak ..

Şimdi işleri toparlayıp kuaföre gitme zamanı..
Malum Cumartesi sabah yola çıkıyorum..
Boya, manikür, pedikür oooo çoook işim var..
Yarın yine yazarım..

3 yorum:

  1. Sınıfı geçmene gerçekten sevindim.Dışardan okumak çok zor bence.Bravo sana tebrikler arkadaşım..Alper i de öpüyorum sevgiyle

    YanıtlaSil
  2. BIR DAMLA UMUT SERPILSIN YUREGINE BIR TATLI MUTLULUK DOLSUN GOZLERINE BIN BIR HAYALLERIN GERCEKLERI BULSUN DUALARIN KABUL OSUN. LEMAN

    YanıtlaSil
  3. Canım tebrik ediyorum seni...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...