Perşembe, Haziran 25, 2009

Alışveriş..

Son bir haftadır neredeyse her akşam çarşıdayım..
Kıyafetimi aldım ama istediğim gibi ayakkabı bir türlü bulamadım..
Taa ki bu akşama kadar..



Kemal Tanca'dan aldığım bu siyah platformlara bayıldım. Hem şık, hem de rahat..
Benim aradığımda buydu zaten..
129 TL



Bu bunaltıcı sıcaklarda güneş kremi olmadan olur mu?
Tabi ki hayırrr!
Clinique 30 faktör yüz kremi 33 TL



Şeftali ve pembe arası bir allık arıyordum onu da Lancome'da buldum. 81 TL

Sonra kuaföre gidip saçımı boyattım (Açık kestane), kaş, manikür ve pedikür'ü de hallettim..
Yarın akşam da bavulumu hazırlamam gerekiyor..
Yoruldum haliyle..
Derin bir uyku çekmeye gidiyorum..

11 yorum:

  1. canım kandılın mubarek olsun

    YanıtlaSil
  2. ohhhh böyle yorgunluklara can kurban :)
    hepsini güle güle kullan hep iyi günlerde :))

    YanıtlaSil
  3. Ayakkabı tam benlik :) platform topuk hem çok da sağlıklı ayak için.Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  4. Hayıtlı olsun iyi günlerde kullan canım. Allah kolaylıklar versin sana:

    YanıtlaSil
  5. Bunlar tatlı yorgunluklar Alevcim. Çok güzel bir düğün ve tatil olsun inşallah! Ayakkabıların gerçekten çok rahat gözüküyo, çok da şık. Elbiseni paylaşacak mısın? Paylaştın da ben mi görmedim yoksa? Kolaylıklar diliyorum. Alper'i ve seni kocaman öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullan canım..

    YanıtlaSil
  7. Ayakkabılara bayıldım canım, hepsini iyi günlerde kullanman dileğiyle
    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Gule gule gıy ayakkabını :)

    YanıtlaSil
  9. Oh ne güzel,aradıklarını bulmuşsun!Güle güle kullan hepsini...

    YanıtlaSil
  10. ayakkabıların çok şık duruyor rahat olması da süper. Güle güle giy.

    YanıtlaSil
  11. Canım iyi günlerde kullan...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...