Cumartesi, Haziran 27, 2009

Gidiyorummm..

İlk defa My Koo ve Alper olmadan uzun bir yolculuğa çıkıyorum!
Uzun yol dediğim uçakla 1 saat 30 dakika!
Teyzemin oğlu 29 Haziran'da evleniyor.
Düğün de Erzurumda..
Gitmezsem aklım orada kalacaktı şimdi de evde kalacak!
Alper babannesinde hiç sıkılmayacak eminim ama ben onu çook özleyeceğimm..



Bu seyahatin bir başka boyutu daha var.
Ben hayatımda ilk defa uçağa bineceğim!
Pek heyecanlıyım..
Bakalım ne olacak!
Umarım çok tırsmamda bu da uçak korkusunu yenemeyen My Koo'ya kapak olur :)

12 yorum:

  1. Flameciğim ilk uçağa binişim Erzuruma idi :)) Endişe yapmana gerek yok, bence uçmanın keyfini çıkar canım. İyi eğlenceler sana, öpüldün...

    YanıtlaSil
  2. iyi eğlenceler.
    siz erzurum'lumusunuz yoksa?
    uaçak bence insan oğlunun bulduğu en mükemmel buluş tıpkı bilgisayar gibi.ama uaçak insanı eziyetten kurtarıyor yoksa 16-17 saat sanırım istanbul'dan erzurum.

    YanıtlaSil
  3. Alevcim;
    güzel bir vesileyle gidiyorsunuz.uçak yolculuğunun da güzel geçeceğine eminim. hiç korkma.mutlu şeyler düşün hep.bir defa korkar mıyım acaba dersen gerisi geliyor valla. benim öyle oldu. sen korkma belki eşin de senden cesaret alır. düğünün çok eğlenceli geçmesini diliyorum canım..alper de babannesiyle hoş vakit geçirecektir..sevgiler herkese. tebrikler.

    YanıtlaSil
  4. hayırlı yolculuklar canım
    hayırlısıyla git gel
    sevgiler :))

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı yolculuklar flamecim
    Teyzenin oğluna da mutluluklar dilerim.
    Bu arada uçak yolculuğundan da çok zevk alacağını umuyorum. Kendini lunaparkda hisset:))))
    öptüm canım

    YanıtlaSil
  6. İyi yolculuklar! Uçaklarda çok değişik sesler var....merak etmeyin!

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı yolculuklar Flame.. İlk uçuşunsa korkacağını sanmıyorum. Hatta eğlenceli bile gelecektir.
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. hayırlı olsun canım.
    iyi yolculuklar..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. biz geç kalmışız gerçi ama umarız iyi keyif geçiriyorsundur. Uçak maceranı bekliyoruz, ilk biniş eğlenceli oluyor.
    evlenen çifte mutluluklar diliyoruz

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...