Çarşamba, Ağustos 12, 2009

Birini sevmeye beni benden daha iyi hiç kimse ikna edemez!

Aşk..
Kişinin kendini ikna etmesi aslında. O kişiyi seçiyor, hep onun hakkında konuşuyor ve önce kendi kendimizi ikna ediyoruz. Birini sevmeye beni benden daha iyi hiç kimse ikna edemez, biliyor musun...

İkna sürecinde, karşı taraftan küçücük parça alıyor, sonra onu hayalimizdeki diğer parçalarla bütünlüyoruz. Hepsini üst üste koyarak kendi aşkımızı kendimiz yaratıyoruz.

...............

Aşkati tek ikna süreci bu değil.
Gün gelip de hayal kırıklığı yaşandığında, bu sefer de başka şeylere ikna etmeye çalışıyoruz kendimizi ve yine anlatıyoruz.
"Zaten beni hak etmemişti!" diyoruz mesela.
Ya da "Bu oyunda verici olan taraf hep bendim!" diyoruz.
Demiyor muyuz?
Türevlerini sıralamaya gerek yok; bildiğimiz, yaptığımız, anlattığımız şeyler hepsi.

Başlangıçta kendimizi aşka ikna etmek, aşkı çoğaltıp yaratmak için anlatırken, ayrılıkta da aşkı bitirmek için anlatıyoruz.
Kanıksayana kadar, artık hiçbir anlamı kalmayana kadar aşk acımızı anlatıyor, anlata anlata kurtuluyoruz..

İclal Aydın
Senin adın bile geçmedi
Sayfa 15


{devam edecek}

1 yorum:

  1. duymaktan cok hoslandıgın bı sey yazcam sana -bukadar ıse nasıl yetısıyorsun.ne ara okuyorsun kıtapları.1 ay oldu nerdeyse aşk elimde bitiremiyorum

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...