Perşembe, Ağustos 27, 2009

Dün geceden..

My Koo ile başbaşa yemek yedik dün akşam..
Alper'i de davet ettik ama gelmek istemedi :p




Yükseliş Otel'deydik..
Hem iftar yaptık hem de evlilik yıldönümümüzü kutladık..
Yemekler, servis ve manzara çok güzeldi..




My Koo bana bir süredir istediğim DKNY saati almış..
Aslında bu saatin siparişini ben 10 - 15 gün önce vermiştim ama sevgili kuyumcum bana stoklarda kalmadığını söyledi..
İstanbul'da bir de Adapazarında var ama getirtemiyorum oradanda demişti..
Meğer My Koo oyununa alet etmiş onu da..
Neyse saat benim oldu sonunda..

Bende kocacım yön kaybetmesin diye ona Navigasyon cihazı aldım. Mp3, Mp4, Araç telefonu olarak kullanabilme özellikleri olan şuh sesli bir alet :)
Yemekten sonra değişik adresler girip test ettik haritasını, gayet başarılı..
My Koo dedi ki artık yalnız yolculuk yapmayacakmış!!
Kadın ile iyi anlaştı sanırım :))
Alperde arabada film izleyeceği için pek bir mutlu oldu. Hatta babasından daha çok sevindi diyebilirim..
Neyse ki seçtiğim hediye ile hem kocayı hem de çocuğu mutlu ettim..
Daha ne isterim..
Kocaya, sevgiliye, babaya vs.. hediye arayanlara tavsiye edilir..

Güzel bir gece geçirdik anlayacağınız..
Ramazan nedeniyle Geçen yıl ki kadar renkli olmadı maalesef..
Ama önümüzdeki yıllar için ümidim var :)

NOT: Evlilik yıldönümümüz için yorum bırakan mail gönderen ve güzel dileklerini esirgemeyen herkese çoook teşekkür ederim - iz..
İyi ki varsınız..
İyi ve kötü günü sizlerle paylaşabilmek ne güzel..
Acım hafifliyor, sevincim katlanıyor sayenizde..

13 yorum:

  1. üçünüz de güle güle kullanın hediyelerinizi :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan saatini,navigasyon gerçekten güzel bi fikir ,aklımızın bi köşesinde dursun bakalım :)

    Bi ömür boyu mutlu olun, siz böyle mutlu çiftleri gördükçe evlenmek için şevk geliyor bana :)

    YanıtlaSil
  3. ne güzel hediyeler onlar :):)
    Saatini çok beğendim..

    hergününüz en az bu günleriniz kadar mutlu geçsin..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Hediyelerinizi hep iyi günlerinizde kullanmanız nasip olur inşallah. Mutluluğunuz daim olsun
    sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Hediyeni iyi günlerde kullan canım mutlu ve uzun seneler

    YanıtlaSil
  6. Ortam çok güzelmiş gerçekten.Ne iyi etmişsiniz.Tekrar tebrikler sevgiler canım

    YanıtlaSil
  7. Hayırlı Cumalar olsun sevgiler http://nazardeymesin07.blogspot.com http://nazardeymesin07.blogcu.com

    YanıtlaSil
  8. Fubda; teşekkürler canım..

    Nalan; bence de aklında olsun.. Evliliğe teşvikde ediyorum demek :) ne güzell..

    Nalan 2; iki nalan arka arkaya yorum yazmışsınız pişti oldunuz şekerim :) Saatimi bende çok seviyorum canım, teşekkürler..

    Tijencim güzel dilekleriniz için teşekkürler canım..

    Nzlg abla aminnnn..

    Nehircce; hakikaten çok güzeldi. Tekrar tekrar teşekkürler..

    Nazardeymesin07; teşekkürler, sana da..

    YanıtlaSil
  9. herşey çok güzel.. daha güzellerini de gör inşallahhhhh Alevcimm:p
    Mutluluklar tekrar..

    YanıtlaSil
  10. Nazocummmm sağolasın canım arkadaşım..

    Hep birlikte, hep güzelliklerle karşılaşmak dileğiyle..

    YanıtlaSil
  11. alışverişkolik (:28 Ağustos, 2009 19:54

    Çok hoş.. Hediyeni güzel günlerde kullan.Eşine aldığın Navigasyon da çok iyi fikir..
    Mutluluğunuz daim olsun..

    YanıtlaSil
  12. deniz de navigator delisi, bi düşüneyim ben de bunu :)
    flamecimm saat cok şık!
    öpuyorum!

    YanıtlaSil
  13. Alışverişkolik; Teşekkür ederim canım. Aminnn..

    Gizem; Düşün, düşün :)
    Bende öptüm canım..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...