Salı, Eylül 01, 2009

Sex and the City 2

Sex and the City fanatiği olduğumu bilmeyen yok sanırım.
Dizinin tüm sezonları ve Sex and the City Movie yangında ilk kurtarılacaklardan biridir :))
Ekip filmin gördüğü ilgi üzerine devam filmi çekeceğini bir süre önce açıklamıştı..

2010 yılının Mayıs ayında vizyona girmesi planan Sex and the City Movie'nin 2. filminden basına yansıyan fotoğrafları görünce kalbim pır pır etti resmen!
Nasıl da özlemişim..



Ayrıntılı görseller için buraya ,
Daha eski yazılarım için ise buraya ve buraya tıklayabilirsiniz..

8 yorum:

  1. yaşasınnnnnnnnnnnn çok tatlı fotolar bunlar :)))))))

    YanıtlaSil
  2. süper bi haber bu , çünkü filme bayılmışdım...

    YanıtlaSil
  3. ben de gecenin geç saatlerine kadar izlerdim dizimax ta
    3 bölüm birden falan
    çok sevindim 2. si geleceği için
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. bu ara nere dönsem sex and cıty var.izlemedim zorla izletceniiiiz he:)

    YanıtlaSil
  5. alışverişkolik (:02 Eylül, 2009 20:41

    Muhteşem bir haber! :)

    YanıtlaSil
  6. Enfes bir haber tabi ama keşke dizi dönse.

    Aah...

    YanıtlaSil
  7. Caramelll bence de :;

    Nalan; hemde ne süppperrr..

    Mavianne; bende tüm sezonlar var ama hala denk geldikçe izliyorumm :))

    Serpil; çok şey kaçırıyorsun :) Uyarmadı deme :;

    Alışverişkolik; evettttt, yuppiiii :))

    Cheesypuff; bence de ama film ile idare edeceğiz artık!

    YanıtlaSil
  8. sanırım baştan son diziyi 3 kez, filmi de 2. kez izledim. filmin sonunda hatta mutuluktan ağlamıştım. bana ne oluyorsa:) 2.cisini ben de çok merak ediyorum..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...