Cumartesi, Kasım 21, 2009

Özet..

Kendimi facebook'taki "farm ville" oyununa kaptırdığım için bu aralar ortalarda yokum :D
5-6 gündür resmen müptelası oldum..
17. Bölümdeyim daha :(
Çokkk çalışmam lazım..
Alper istediği için oynamaya başladım ama ben çocuktan beter takıldım oyuna..
Akşam ekiyorum sabah da hasadı topluyorum gel keyfim gel :D
Pek yazasım da yok zaten..

Diyet tüm hızıyla ve istikrarıyla devam ediyor..
Yarın yürüyüş bandını da alacağım. Bu modele karar verdim..
İnşallah beklediğim gibi çıkar..
Bugün dr. kontrolüm vardı ama diyetisyenimin çocuğu hastalanmış Salı gününe erteledik görüşmeyi..
Oysa ne çok soru vardı aklımda..
Neyse sağlık olsun..

Alper ara karne aldı dün..
El yazısı "iyi" diğer tüm notlar "çok iyi"..
Devir değişmiş. Artık 'pek iyi' falan yok..
Geliştirilmeli, iyi ve çok iyi var..
Basket'e gitmeye devam ediyor büyük bir hevesle..
Top sektirmeyi falan öğrendi artık.
Pek mutlu..

Balıkesir'den abimler geldi bayram için..
Çok sevindim..
Yeğenlerim Furkan ve Musab'ı çok özlemiştim..
Furkan 2,5 yaşında Musab'ta 5 aylık..
Büyüğü az önce aradı "Hada delsene, aper abimm de delsin, enişştemde" diyor..
Uzak'ta olunca insan hiçç kıyamıyor..
Özledimmm ikisini de..

Alper'in ve My Koo'nun bayram alışverişi bitti..
Ben nasılsa zayıflayacağım diye yeni giysiler almak istemiyorum..
Alışveriş hakkımı! da ayakkabı, çanta ve strawberry ile değerlendiriyorum..
Bayram demek alışveriş demek!
Başka evlerde nasıl bilmiyorum ama ben oğlum da tatsın diye eski adetleri yerine getirmeye çalışıyorum..
Bayram sadece "tatil" değil yani..
O yüzden büyükler ziyaret ediliyor, çocuklara harçlık veriliyor, bayramlık kıyafet alınıyor..
Kimilerine göre demode olabilir belki bunlar ama ben çocukluğumdaki bayram telaşını hatırlıyorum hala ve oğlumunda zihninde güzel şeyler olsun istiyorum "bayram'a" dair..
Gerçi "diyet" ve "domuz gribi" yüzünden biraz korumalı bir bayram geçireceğiz ama olsun!
Buna da şükür..

Yarın akraba günümüz var..
Annemler, yengemler, kuzenler falan..
Kuzenim Yasemin ablamdayız..
Geçen yıl annanemde vardı o günde ve çok sağlıklıydı..
Hayat işte..
Şimdi "melek" oldu ve uzaklardan gözlüyor bizi..
Alper'de geçen gün "büyük annanem" geliyor aklıma, özlüyorum onu dedi..
Bende çok özledim..

Önümüzdeki hafta yine çok yoğun geçecek..
Bayram hazırlıkları, temizlik, ev ödevleri, farm ville, spor derken yeni yazı ekleyemeyebilirim..
Çilek alışverişimi de yazıp kaydettim pazartesi yayınlanacak..
Beni merak edenleri Twitter'a beklerim :D

Güneşli günler,
Sağlıcakla kalın..
Alev

7 yorum:

  1. Alevcim güle güle kullan yeni cicilerini de koşu bandını da. Biz de çok memnunuz Dynamic'ten. 3 kardeş de onu kullanıyoruz. Farmvillede ben de sürekli ekip biçiyorum fena kaptırdım. Twitterden izliyorum seni.Allah anneannene rahmet etsin. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. cnm gozun aydın ve allah rahmet eylesinnn.eminim melek olup izlioordur senın de dediğin gibi..ayrıca gecmıs olsun dileklerin için cok tskler cnmm

    YanıtlaSil
  3. alevv o aklındakı soruları ve sonra da cevapları bızle de paylassana.. bu arada kosu bandını aldıktan sonra yorumlarını da beklıyorum.. takıpteyım gelısmelerı...

    YanıtlaSil
  4. bayramları yaşatalaım hep birlikte Alev'cim en güzeli, çocuklarımıza öğreteceklerimiz listemizde üst sıralarda tutmak lazım.

    YanıtlaSil
  5. alışverişkolik22 Kasım, 2009 09:40

    Ben de Facebook üyesiyim ama Farmville oynamıyorum yoksa kendimi kaptırırım diye korkuyorum :D

    Koşubandını da yeni kozmetik ürünlerini de iyi günlerde kullan.

    Alper'i tebrik ediyorum..

    Bayram konusunda çok haklısın.Kendi kültürümüzü unutmamalıyız.

    Kolaylık diliyorum sana..Çok öptüm,

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Maşallah bende kg vermek istiyorum ama bakalım:))

    Allah rahmet eylesin.Mekanlarıcennet olsun.
    Farm ville çok fena mümtela olunuyor gerçekten

    YanıtlaSil
  7. Esincim çok teşekkür ederim canım. Umarım bende en az sizin kadar memnun kalırım. Bayramdan önce elime geçmesi güzel olacak. Vakit buldukça yürürüm artık :D

    Özgecim iyi olmana sevindim canım rica ederim. Dileklerin için de sağol..

    Yass; cevapları alınca yazacağım canım merak etme sen. Yürüyüş bandını da inşallah yarın akşam denerim :D Kullanır kullanmaz yazacağım fikrimi..

    Çocukla Çocuk; kesinlikle öyle canım..

    Alışverişkolik; bende seni öpüyorum canım. Farm Ville bulaşırsan eğer bağımlı olursun kesin :D

    Tuğba; inşallah dilediğin kiloya kavuşursun tabi bende :d Farm Ville sayesinde çiftçiliğe merak sardım ben yakında köye falan yerleşirsem şaşırmam :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...