28 Eylül 2009 Pazartesi

Geldimmm..

Bayramdan beri ortalarda yokum değil mi..
Aslında buralardaydım ama kendime izin verdim işte..
Bloggerdaki aksaklıklar yüzünden yazmak istesemde başaramayacaktım nasılsa..
Arayı kapatmak için kısa bir durum raporu geçiyorum size..

Üç günlük bayram tatilinin ardından 1 haftalık iznimi de kullandım..
Hala kullanıyorum hatta :p
Perşembe günü iş başı ama..
İçiniz gitmesin boşuna..
Ne kaldı ki..

Alper okula, sınıfına, öğretmenine alıştı..
İlk hafta 2 saat kalmışlardı okulda Perşembe günü tam gün gitti..
Öğlen 13:00'de bıraktım okula 17:30'da aldım..
Öğretmen biz yavaş yavaş okulu keşfedelim, ilk tenefüsümüzü yapalım dediği için ders aralarında da hiç uğramadım okula..
Alışveriş yaptım bol bol :p
Kışlıkların %80'i küçük geleceği için gardrobunu yenilemek gerekiyordu Alper'in..
Fırsatı değerlendirdim bende..

Alper yalnız başına geçirdiği ilk gün pek bir sorun yaşamamış..
Tenefüslerde bahçeye çıkıp bol bol oynamış, halinden çok memnundu..
Tek sorunu tuvalet..
Pantolonlarına çıt çıt taktırdım ama okulun tuvaletine alışamadı henüz..
Pisuarlar falan gözünü korkuttu sanırım..
Suyunu ve sütünü içmemiş tuvaleti gelmesin diye!
Çok takıntılı benim oğlum..
Bu hafta bu sorunu halletmemiz gerekiyor..
Tuvalet dışında okulda bir problem yok..
Dersler, ödevler başladı bile..
Bir dolu ders kitabı, dergi, çalışma kitapları var..
Benim bile gözüm korktu..
Kasımda okumaya başlayacaklarmış..
Çok çalışmamız lazım sanırım bakalım Alper ne yapacak..

Bugün evde ödev yaptık ama aklı hala oyunda..
Ders yapmaktan oynamaya vakti kalmayacak diye ödü kopuyor..
Bende sıkmak istemiyorum ama disiplin de şart gibi geliyor..
Çalışma düzenini oturtana kadar azıcık sorun yaşayacağız sanırım..
Bir ara ağladı bile ders yaparken..
El yazısına hazırlık olsun diye çizgi tamamlama ödevi vardı. Bir ara üst üste yanlış yapınca "kendimle gurur duymuyorum anne galiba başaramayacağım ben bu işi" dedi..
Bir kaç tekrardan sonra yapabildiğini görünce yüzü güldü neyse ki..
Yarın neler olacak bakalım..

Cuma günü görümcem ve kayınvalidemle birlikte Bursa'ya gittik. Eşimin Teyzesinin bebek mevlid'i vardı Bursa'da bahane oldu bize de. Hazır izindeyim gidelim dedik..
2 gün kaldık Pazar öğleden sonra da döndük..
Güzel bir haftasonu geçirdik..

Sıra geldi fotoğraflara..



Bayram çikolatamız çoktaannn bitti ama neyseki fotoğrafları var..



Bayramlıklarımızı giyip harçlıkları topladık, bahane ile de bolca çikolata tükettik..
Yanağımızda sivilce bile çıktı düşünün :p



Bayramın ilk iki günü akraba ziyaretlerine ayrıldı. 3. gün ise ver elini İkea. İsveç köftesi yemek istiyorum demiştim ya muradıma erdim sonunda :) Hem köfte bahanesiyle evdeki ufak tefek eksikleri de almış olduk. Fena olmadı yani..



Alper'i okula bıraktıktan sonra My Koo ile verdiğimiz kahve molasında benim tercihim Mocha'dan yana oldu..


Ev ödevleri başladı demiştim size :)



Arabayı Alper kullanmadı merak etmeyin :P Halası sağolsun..



Alper bahçede oynamaktan nezle oldu tabi ki..



Siyah pek yakışmış değil mi?




Uzunnn bir yazı oldu farkındayım..
Okuyanlar oldu mu sonuna kadar :p

20 Eylül 2009 Pazar

Bayram geldi..

Bu blog tatile çıkıyor..
Seyahata falan gittiğim yok yanlış anlamayın..
Bayramı ailece evde geçireceğiz..
Büyüklerin ellerinden, küçüklerin ise yanaklarından öpüp akraba ziyaretlerine ve tatlılara doyacağız..
Yaşasınnn Bayrammm..



Bayram'dan sonra ise kalan 1 haftalık iznimi kullanacağım..
Alper okulda olduğu için evde ve okul çevresinde geçecek sanırım günlerim..
Niyetim dinlenmek, elimdeki kitapları okumak, fırsat buldukça My Koo ile film izlemek zaten..
Biraz da miskinlik yaparsam tam süper olacak..

Umarım bayram sonrası Blogger'daki aksaklıklar da çözülmüş olur ve kaldığımız yerden devam ederiz..
Arada yazarım yine..
Hepinizin bayramını kutluyorum..

Sevgiler..

17 Eylül 2009 Perşembe

Kızıl balyajlarım..

Bir süredir saçlarımda değişiklik yapmak istiyordum ve sonunda kararımı verip kuaförün yolunu tuttum.

Daha önce kızıl balyajı denemiştim. O zaman saçlarımda boya olmadığı için doğal rengin üzerine sorunsuz uygulanmıştı. Şimdi ön kısımda konuşlanan beyazlar yüzünden saçımda {açık kestane} boya olduğu için biraz tereddüt ettim. Kuaförümde saç rengim koyu olduğu için tek seferde istediğim sonucu alamayacağımı ama çok istiyorsam saçı akıtıp yapabileceğini söyledi. Saçlarım çok güçlü ve gür ama yine de cesaret edemedim. Boyadan dolayı uç kısımlardaki çizgiler pek belli olmadı ama kusturma işlemi de yaptırıp saçlarımı yıpratmak istemedim açıkçası. İstediğim bütünlük bir daha ki sefere olabilecek ancak..

Şu an kızıl yansımalı bir kahve tonu oldu saçlarım. Üzerinde de kızıl çizgiler var..









Ben sonuçtan memnun kaldım ama bir süre daha kızıl kullanmak istediğim için arada yoğunlaştırmak için kuaförün kapısını çalmam gerekecek!

Sizce nasıl olmuş?

16 Eylül 2009 Çarşamba

Yeni bir Strawberry siparişi daha..

Ödemeleri $ üzerinden alan Strawberry TL'ye geçişini kutladığını belirten bir mail göndermişti. Benim bu maili karşılıksız bırakmam tabi ki mümkün değildi! Siparişi hemen verdim ve dün elime ulaştılar..

Sarah Jessica Parker'a olan aşkım Lovely parfümü ile iyice arttı. Bayılıyorum kokusuna. Geçenlerde 50 ml almıştım ama 30 ml 33 TL olunca yedeklemek istedim. Eco Tools ve Elf fırçalardan sonra fırçalara daha çok ilgi duymaya başladım. Önceden de kullanıyordum ama makyaj bloglarında ballandıra ballandıra anlatılan fırçaları gördükten sonra yenilemek istedim evdekileri. Hazır alışveriş yapıyorum Benefit'in yamuk eyeliner fırçasını {20 TL} da deneyeyim deyip onu da ekledim sepete. Smashbox' eyeliner'a gelince ne zamandır krem eyeliner arıyordum 3'lü eyeliner'ı görünce {43 TL} de denemek istedim. Pırıltılı bir yapısı var. İnşallah memnun kalırım. O'da eyeliner fırçası hediyeliymiş. Fırçalara boğuldum resmen..

Bunlarda Strawberry'den hediyelerimmmm! Makyaj paletindeki farların hepsi pırıltılı, renkler çok canlı ve hoş. İyi ki almışım..


Blogta'da yazayım da eğer kendimi tutamazsam yüzüme vurun! 2010'a kadar kozmetik harcamalarına son veriyorum. Eldeki stoklar bitsin, hafifleyeyim biraz. Umarım başarabilirim..

15 Eylül 2009 Salı

İftar..

Pazar günü evde olduğum için annem, kızkardeşim ve abimleri iftara aldım..
Ailece çok güzel bir akşam geçirdik..



2 yaşındaki yeğenim Furkan ve 3 aylık Musab..
Furkan'ın Hadacımm demesine bayılıyorum. Tane tane ve çok düzgün konuşuyor..
Musab ise Daha yeni 3 aylık olmasına rağmen resmen bir tosunpaşa. 2800 gr doğmuştu ama anne sütü sayesinde şimdi 7,5 kilo :) maşallah deyin lütfen..



İftar menüsüne gelince..
  • Mercimek Çorbası
  • Salçalı Antrikot
  • Pilav
  • Püre
  • Patates Kroket
  • Sarımsaklı Havuç Salatası
  • Közlenmiş Kırmızı Biber
  • Mevsim Salatası
  • Rulo Börek
  • Baklava, Dilber Dudağı ve Tulumba tatlısı
  • İftariyelik

Blogger!

Bu Blogger beni çıldırtıyor!
Hazır bloga giriş yapabilmişken yazayım dedim..
Zorun ne senin yahu!
Para vermiyoruz diye dünden beri bir türlü görüntülenemiyorsun!
Bir gelip bir gidiyorsun!
Yorumlara cevap bile yazamadım.
Reader'dan yeni yazıları okuyorum ama yorum yazmak için tıkladığımda görüntü yok oluyor :(
Olmuyor ama, olmuyorrrr..
Taşınırm bak haberin olsun!

14 Eylül 2009 Pazartesi

Okul günü..

Google'da bile ders zili çalmış bugün..
Bizim evde de çaldı tabi..

My Koo, Ben ve Alper 13:00'de okula gidip öğretmenimiz Buket Hanım ile tanıştık..
Alper hiç sorun çıkarmadı..
Kreş de dahil olmak üzere hiç ağlamamıştı zaten..
O ağlasa bende ağlar bir türlü adapte olamazdık ama şimdilik halinden çok memnun..
Hatta bu defa Alper'in metaneti sayesinde bende ağlamadım..
Şaşırtıcı değil mi?
Büyüyoruz ana oğul..


Okul kıyafetimiz bu..
Kırmızı süveter ve hırka da var ama onlar için hava sıcak..
Bizim zamanımızdaki mavi önlükleri ve tahta sıraları düşününce epey bir gelişme var değil mi..


Okulu ve sınıfları çocuklar için çok güzel süslemişler..
Çikolata ile gönüllerini de aldılar..
Bir de üzerine Palyaço gelince değmeyin keyiflerine..

Çok şükür en zor günü atlattık..
Yarın alışveriş listesi ve kitaplar dağıtılacakmış..
Alper pek heyecanlı..
Bu hafta eğlenceli geçeceğe benziyor..
Bayram sonrası da ben izinli olacağım için her şey daha güzel olacak sanırım..

İlk izlenimin önemine inanan ben öğretmenimizi çok sevdim..
Umarım yanılmam..

Bizden şimdilik bu kadar..
Tüm gün bloga giriş yapamadığım için yazı bu saate kaldı..

Hazırız..

Traşımızı olduk..
Alışverişi tamamladık..
Kıyafetleri de ütüledim..
Yarın büyük gün..



İlk hafta alışma süreci olduğu için 14:00 - 16:00 arası okula gidecek..
Sınıfı 1-F, okul numarası 253 ve öğlenci oldu..
Anasınıfından çok sevdiği arkadaşı Kaan ile aynı sınıfta düştüler, çok mutlu..
Hafif bir heyecan ve korku var ama..
En büyük sorunumuz kumaş pantolonunun düğmesini ilikleyemiyor.. {Bunun için bile gözleri doldu :( }
Tuvaleti gelince büyük bir ihtimalle son ana kadar tutacak..
O yüzden düğme yerine cırt cırt tarzı bir şey dikmeyi düşünüyorum..
Yoksa ya çişini tutacak yada altına kaçıracak çocuk..

İftarda annem, kızkardeşim ve abimler olduğu için ancak gece yarısı yazıyorum..
İftar fotolarını başka zaman eklerim..

İlkokul fotoları da daha sonra :D

9 Eylül 2009 Çarşamba

Kitaplarım geldiiii!

Nazo sayesinde haberdar olduğum Kültür TV'nin %60 indirimli kitap kampanyasından geçen gün sipariş vermiştim. Bu yazımda da paylaşmıştım ama alışveriş yaptığım site ile alakalı olumsuz yorumlar alınca biraz moralim bozulmuştu..

Elime ulaşmayacak mı, uğraştıracak mı beni diye düşünüp, şansa bırakmıştım..



7 Eylül'de verdiğim siparişler bugün elime ulaştı. 2 günde jet hızıyla geldi neredeyse! Çok güzel bir paket ve kitap ayraçları ile birlikte hemde. Kargo dahil 24.80 TL'ye bu üç güzel kitaba sahip oldum. Pek mesudum :)

%60 indirim sona erdi ama %40 indirim var şimdi de, aklınızda olsun..
Ben çok memnun kaldım, tavsiye ederim..

İkea'ya gitmek istiyorummmm!

Hayırrr, alışveriş yapmak için değilll!
Bu defa canım İkea'nın meşhur İsveç köftesini çekti..
Hemde nasıllll..



Şu Ramazan insana neler yazdırıyor yahu :P

İlave: My Kooo bayram tatilinde gideriz dedi :) 10 gün sonra midemde yani bu lezzetler sonra da diyetisyene gideceğim zaten :p

8 Eylül 2009 Salı

İyi ki Doğdun My Kooo..

Aslında dün akşamdan kızgınım sana..
Bugün doğumgünün diye bir dolu şımarıklık yapıp sinirlerimi zıplatmak zorunda mıydın?
Ki benim gibi sakin! bir kadını..

Alper ile kaç gündür düşünüyoruz zaten sana ne hediye alsak diye..
6 yaşındaki bir çocuktan da her zaman şahane öneriler çıkmıyor tahmin edersin..
Şimdi biz sana en güzel hediyeyiz diyeceğim ama 1 ay sonraki yaş günümde sen de bana aynını söylersin diye korkuyorum :p

Bu bir doğumgünü yazısına benzemiyor farkındayım ama konsantre olamıyorum nedense..
Sen zaten biliyorsun hislerimi..



Neyse ben yine de herşeyi bir kenara bırakıp doğum gününü kutluyorum..
Birlikte yaşlanır, çoookkk güzel bir ömür süreriz umarım..
Barıştık mı?
Bu arada 36 mı oldun şimdi sen :p

I love you to :)

Şeffaf ayakkabı kutularım..

Geçtiğimiz günlerde moda bloğumda yabancı bir sitede gördüğüm desenli ayakkabı kutularını çok beğendiğimi yazmıştım.Türkiye'de desenli kutuları hiç görmediğimi ama şeffaf ayakkabı kutuları olduğunu söylemiş ve üretim yapan firmanın linkini vermiştim. Bu yazıdan sonra firma yetkilisi bana yazımdan sonra 100'ün üzerinde geri dönüş aldıklarını söyleyen bir yorum bıraktı. Ve teşekkür amaçlı yeni çıkan ayakkabı kutularından yollamak istediklerini söyledi.
Her kadın gibi hediye almayı, vermeyi çok seven Flame'nin ağzı kulaklarına geldi tabi :)
Şaka bir yana yazdığım bir yazı üzerine böyle bir tepki almak beni çok şaşırttı..
A-Box'ın yolladığı sevimli kutular geçen hafta elime ulaştı..



Sadece ayakkabı değil hobi malzemeleri falan da konabilir bu kutulara. Hatta Erkek modellerini ben o şekilde değerlendirmeyi düşünüyorum :) Kurdelalı terlik kutuları ise pek bir romantik geldi gözüme..

Firmaların gazete ve tv amaçlı tanıtımların yanı sıra bloglara da önem vermeleri ne kadar hoş..
Bu güzel hediyelerinden dolayı buradan bir kez daha teşekkür ediyorum A-Box'a..

7 Eylül 2009 Pazartesi

Özel istek :)

Aşağıdaki yazı üzerine Yass ablası Alper'in resmini görmek istemiş..
Kırmıyoruz :))))



Nazocum;
Limango alışverişim iptal oldu..
Para iadesi yaptılar çok uğraştırmadan neyse ki..

Ortaya karışık :)

Ramazanın getirdiği miskinlik devam ediyor..
Yarıyı da geçtik aslında ama hala halsizim..
Sahurdan sonra uyuyamıyorum pek..
Cumartesi akşamı da maaile sahura kadar uyumadık..
Alper çok istediği için kırmak istemedim..
Bu yaşına kadar hiç sabaha kadar uyanık kalmadığı! için çok mutluydu..
Geç yatınca Pazar öğleden sonra uyanabildik ancak..
Günün yarısı bitmişti zaten..
My Koo işe gidince bende kendimi ev işlerine adadım..
Bu hafta yoğun geçecek..
Katılacağım iftar davetleri, kabul edeceğim misafirler var..
Temziliği bitirmem iyi oldu..

Balıkesir'den abimler de geldi.
Yeğenlerimi çok özledim yarın gidip onları da görmem lazım..
Bebek kokusunu içime çekmek, 'Hada' diyen büyük yeğeni öpücüklere boğmak istiyorum..
Hala olmak çok güzel bir duyguymuş..
Ahh bir de Teyze olsam :)

Nazo'da gördüğüm Kültür Tv kitap kampanyasından yeni kitaplar sipariş ettim. Daha okunacak kitaplarım var elimde ama olsun. Bir daha bu kadar ucuza bulamazdım. Nermin Bezmen; Bizim Gizli Bahçemizden, Hande Altaylı; Maraz ve Gabriel Garcia Marquez; Yüzyıllık Yalnızlık %60 indirimle benim oldu. 3 günlük bir kampanyaymış. Bugün de son gün, aklınızda olsun. Strawberry'den de yeni siparişler verdim Bayram öncesi elimde olacaklar..



Alper'in bir dişi daha çıktı.
Etti 3..
Fiyakası bozuldu oğlumun ama :)
Gülünce pek bir komik oluyor..

Haftaya okullar açılıyor..
En azından bizim için..
Umarım herşey yolunda gider..
Arkadaşlarını ve öğretmenini çok merak ediyorum..
Anasınıfından 1-2 sevdiği arkadaşı olsa keşke..

Yarın My Koo'nun doğum günü..
Evlilik yıldönümüyle doğum günü arasında 10 gün olunca hediye seçmek iyice zorlaşıyor..
Ne alacağımı bilemedim..
10 yılda herşeyi almışım yahuuu :)
Alper 2 gündür başımın etini yedi babamın hediyesi nerde diye..
Pek düşüncelidir kendisi, bana çekmiş :p

Bir de benim oğlum bu ara iyice sulugözlü oldu yaaa..
Herşeye ağlıyor..
Daha doğrusu gözleri sulanıyor..
Farkında olmadan sesimi yükselteyim hemen bakıyorum gözler buğulanmış..
Ama o kadar eften püften şeyler ki..
Kazara yüksek sesle Alperrr dememek lazım yani!
Sulugözlülüğü de bana çekmiş..
Çizgi filmlere bile ağlayan bir annenin çocuğu böyle oluyor işte..

Şehrime sonbahar geldi..
Ama yüreğimde hala güneş açıyor..
Şükür..

5 Eylül 2009 Cumartesi

Vanilyalı Kek

Bu kek'i yapalı epey oluyor aslında ama yayınlama fırsatım olmamıştı..
Klasik bir vanilyalı kek..
Kahvenin yanına da çok yakıştırıyorum..



Malzemeler
  • 3 adet yumurta
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 1 su bardağı yoğurt
  • Yarım su bardağı sıvıyağ
  • 2,5 su bardağı bardak un
  • 2 paket vanilin
  • 1 paket kabartma tozu

Yapılışı: Şeker ve yumurtayı şeker tamamen eriyene kadar çırpın. Yoğurt ve sıvı yağı ekleyerek düşük devirde çırpmaya devam edin. Un, kabartma tozu ve vanilyayı ekleyerek yeniden çırpın. Kek kalıbını yağlayıp unladıktan sonra karışımı kek kalıbına boşaltın. Önceden ısıtılmış 180 derece fırında yaklaşık 30 - 35 dk pişirin.

3 Eylül 2009 Perşembe

Bütün kızlar toplandık, toplandık..

İnsanın birlikte gülüp eğlendiği iş arkadaşlarının olması büyük şans..
İş yerinde erkek egemenliği çok fazla olsa da biz 10 - 12 kişilik kızlar gurubu ev toplantıları, iftar yemekleri ve akşam kahvesi bahanesiyle bir araya gelmekten acayip keyif alıyoruz..
Şirketimiz sponsorluğunda artık gelenekselleşen Hoşgör iftarlarından birini daha gerçekleştirdik..




İşte bizim kızlar grubumuzzz.. { Elini başına koyan gülmekten yorulmuş şahsiyet ben oluyorum :) }



Bu fotoğraflar dün geceden..
Eğlenceli, lezzetli ve bol kahkahalı bir iftar geçirdik..
En kısa zamanda tekrarlayacağız inşallahh..

2 Eylül 2009 Çarşamba

İki kampanya çağrısı..

Okulların açılmasına çokk az kaldı..
Biz oğlumla okul alışverişi yaparken ne kadar heyecanlanıyoruz..
Ama bir yerlerde benim oğlum kadar şanslı olmayan çocuklar var maalesef..
33 Köy 3003 Öğrenci İçin El Ele verelim..
Bir taneden bir şey olmaz demeyin lütfen..
Bir kalem, bir silgi, bir defter, bir kitap minicik bir çocuğun hayatını değiştirebilir..



Şimdiye kadar çeşitli kırtasiye ürünleri toplanmış ayrıntıları BU linke tıklayarak görebilirsiniz.
Fakat kimse kalem kutusu almamış..
Bana gelen mailde "El emeği, göz nurunun yerini hiç bir şey tutmaz. Belki öğrenciler için dikersiniz ve yollarsınız." diye yazılmış ama dikiş makinam olmadığı için elde dikmem mümkün değil. Onun yerine satın alıp yollayacağım ama belki bu yazıyı okuyanlardan dikip yollamak isteyen birileri çıkar.. Umutluyum..

Ayrıntılı bilgi için birmilyonkalem@gmail.com adresine yazabilirsiniz..
Bu çocuklar için bende bir şey yapmak istiyorum diyenler ise aşağıdaki adresi kullanabilirler..

33 KÖY 3003 ÖĞRENCİ İÇİN EL ELE KAMPANYASI
Dursunbey İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü -10800
Dursunbey – Balıkesir
Tel: 0266 662 10 36

---------------------------------

Sevgili Elçin'in sayfasında da Behçet Uz Çocuk Hastalıkları Eğitim ve Araştırma Hastanesi Onkoloji kliniğinde yatan çocuklar için bir kampanya çağrısı var. Hatta Elçin o kadar etkilendi ki bu çocuklardan bizzat yerinde görebilmek için İstanbul’dan kalkıp İzmir'e gidiyor.
Bayram üzeri o çocukların yüzünü de güldürsek ne güzel olur değil mi?


Ayrıntılı bilgi için Onkoloji kliniğinin "melek" hemşiresi Emine hanımın BU yazısını okuyabilirsiniz..


Not: Ben bu yazıyı 'sadece' tanıtım amaçlı yazmadım. En kısa zamanda çocuklar için alışveriş yapıp yollayacağım. Yani size yollayın deyip de kendim bir şey yapmıyorum sanılmasın lütfen! Üzülürüm..

İlginize şimdiden teşekkürler..


1 Eylül 2009 Salı

Sex and the City 2

Sex and the City fanatiği olduğumu bilmeyen yok sanırım.
Dizinin tüm sezonları ve Sex and the City Movie yangında ilk kurtarılacaklardan biridir :))
Ekip filmin gördüğü ilgi üzerine devam filmi çekeceğini bir süre önce açıklamıştı..

2010 yılının Mayıs ayında vizyona girmesi planan Sex and the City Movie'nin 2. filminden basına yansıyan fotoğrafları görünce kalbim pır pır etti resmen!
Nasıl da özlemişim..



Ayrıntılı görseller için buraya ,
Daha eski yazılarım için ise buraya ve buraya tıklayabilirsiniz..

Eco Tools ve Elf alışverişim..

Yurtdışından alışveriş rehberi blogunun sahibi araştıran geçen ay yaptığı Eco Tools alışverişinden bahsetmişti. Bende ne zamandır hem çok pahalı olmayan hem de kaliteli fırça aradığım için balıklama atladım tabi..



Siparişi 9 Ağustos'ta verdim ve dün elime geçti. Normalde 7-10 günde ulaşıyormuş ama stoklar ile alakalı bir sorun yaşadığını anlatan özür ve bilgilendirme maili yolladığı için sitenin şeker sahibesi meraklanmadım hiç. Hatta bununla da kalmayıp hem hızlı posta ile (Ben 5.95$ posta parası ödemiştim ama hızlı yolladığı için 10,74$ vermiş. 5 gün içinde ulaştı elime) yollamış hem de içine şeker gibi bir lipgloss ile oje üzerine yapıştırılan minik stickerlar ilave etmiş. Bir de kendi el yazısıyla "Thank you Alev" yazmış.

Mest etti bu alışveriş beni yani..



Elf ürünlerini daha önce hiç kullanmadığım için ürünlerin kalitesi ile ilgili bir bilgim yok ama makyaj bloglarında güzel olduğu söyleniyor. Ben nasılsa shipping ödüyorum diye oje ve allık da aldım. Hepsi 1$. Eco Tools 11$, mineral far ise 3,5$. Denemeye değer bence..



Bu sitenin adresini araştıran'da kendi blogunda açıkça yazmadığı için bende sizinle paylaşamıyorum. Birileri ucuza alıp GG'da pahalıya satmasın istiyor o da haklı olarak. Bende bu isteğine saygı duyuyorum. Eğer adresi çok merak ediyorsanız annelerlehayatadair@gmail.com adresine mail atın ben sizi oradan bilgilendireyim..

Not: Ojenin fotosu neden yok! derseniz dün akşam fotoğraf çekmeye çalışırken yere düşüp tuzla buz oldu. Yahu madem nazar vardı ne bileyim tuzluk falan kırılsaydı ortalık o kadar batmaz ve evin için aseton ve oje kokusuyla dolmazdı :)) Ben miskinim demiştim ya dün akşam mutfağı ojeden hızlıca {neyse ki halıya değil de kalebodura döküldü} temizlerken gördüm ki mecbur kalırsam epey hızlıymışım :))