Perşembe, Şubat 11, 2010

Alper, Tonton, Diyet, Film..

Ilık bir meltem esiyor dışarıda..
Kış'a veda ediyoruz sanırım artık!
Yaz gelsin ve güzel bir tatil yapalım istiyorum..
Okullar kapanınca "sünnet" telaşımız var bir de..
Yoğun ve yorucu bir yaz olacak anlayacağınız..
Umarım rahatlıkla üstesinden gelebilirim..

***

Malum Pazartesi sömestr tatili bitti..
Ne kadar çabuk geçti değil mi :(
Hızla başladı evde de faaliyetler, dinginlik bitti..
Alper okulun ilk günü zamanın nasıl geçtiğini anlayamamış!
Çıkışta okul bugün 3 ders miydi anne diye sordu :D
Bir de yazılı olmuşlar iyice heyecanlanmış..
Öğretmenin yazılı kağıdına yazdığı notları çok önemsiyor. Okumayı da öğrendiği için öğretmen yazılı kağıdını verir vermez okumuş ve çok sevinmiş!
Bana da heyecanla dedi ki;
Anneee öğretmen yazılı kağıdına daha da güzel yazabilirsin falan yazmamışşş! Tatilimi verimli geçirdiğim için beni tebrik etmiş güzel yaz falan yok!
Yazılı kağıdına baktım hemen Atatürk'ün hayatını yazmış ve yazısı gayet güzel..
Bu sorunu da aştık sanırım..

***

Dün akşam saat 19:00 civarı eve geldik..
Alper'in odasına girdiğimde fanusu boş!! gördüm ve eşime tonton öldü mü yoksa diye sordum..
O da şaşırdı sonra bir baktık balık fanustan atlamış ve Alper'in yatağının yanına düşmüş!
Hemen alıp suya koyduk. Ama ne kadar zamandır dışarıda olduğunu bilmediğimiz için ölür diye düşündük :(
Eşim bu sabahı çıkarırsa bişey olmaz dedi ve saba kalktığımızda keyifle yüzüyordu suda..
Umarım hayata tutunur tonton..



Sarah Jessica Parker ve Hugh Grant'in başrolünü oynadığı "Morganlar Nerede?", Manhattanlı çok başarılı bir çiftin tesadüfen tanık oldukları cinayet'in ardından kiralık katilin hedefi hâline gelimesini anlatıyor. Tanıklarını korumak isteyen federaller ise çfti çok sevdikleri New York’tan kaçırıp, Wyoming’in küçük bir kasabasına götürüyorlar ve lüks hayata alışmış, boşanmak üzere olan çift ilişkilerini sorgulamaya başlıyor.

Filmin konusunda cinayet falan geçtiğine aldanmayın tam bir romantik komedi..
SJP ve Hugh Grant fanlarını mutlu edecektir..
Ben gerçi filmdeki SJP imajını sevmedim :(
Pek silik ve sıradan bir kadındı..
Hatta bazı sahnelerde yüzü oldukça kötü görünüyordu..

***

Sıra geldi diyete..
Dün kontrol günümdü ve yine 500 gr vermişim..
Damlaya damlaya göl olacak yakında :D
3,5 ay oldu diyete başlayalı ve toplam 12.5 kg vermiş oldum..
Sabırla ve inatla devam!!

8 yorum:

  1. Alevcim ilk zamanlar çok veriliyor sonra bir yavaşlama oluyor biliyosun..geçecek ve istediğin kiloları vereceksin..ben bile boğazımı tutuyorum:))
    Bu arada blogumu takip et yakında sünnet şekerleri gelecek..

    YanıtlaSil
  2. Tonton'a birşey olmadığına sevindim yoksa çok üzücüc olurdu. Kilonda da set noktasındasın herhalde vücudun kendini korumaya çalışıyor biraz sabret kırılacaktır muhakkak

    YanıtlaSil
  3. Alpiş sünnet mi olacakkk :))) Hadi bakalım, şimdiden maşallah diyelim :)
    Balığın suyunu çok koymayın; suyu fazla olunca atlıyor. Bir de ölürse falan Alper'e göstermeden yenisini alın koyun da üzülmesin :) Kuzenim çok üzülmüştü :)
    Yazıların düzelmesine çok sevindim.
    Öptüm ikinizi de..

    YanıtlaSil
  4. Canım Balpere afferimmm o çok başarılı,sevgi dolu içten bir çocuk olacak..Hissediyorum :))Tonton için çok üzüldüm inşallah birşeycik olmaz..Kilolar da damlasada aksada bak gidiyorlar işte sağlıklı ol gerisi boş..sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. aferin Alper'e,özlemiş demek ki okulu kısa geldiğine göre.
    yazın sünnet telaşı var demek ki kolay gelsin.
    ay nasıl atlamış tonton, yaşadığına sevindim.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  6. Pınarcım biliyorum bilmez olur muyum ama insan hep daha fazlasını istiyor!! Hele ki mevzu diyetse :DD Sünnet şekerlei için beklemedeyim canım..

    Tosbağalar; kırılma noktası sanırım evet :( Tonton'un pulları kurumaya başladı birazcık moralimiz bozuluyor :((

    Nazo; evet bu yaz sünnet telaşımız var. Suyu biraz abartmışız sanırım balıkta büyük olunca atlamış :( Alper pek metanetli ölürse yenisini alır mıyız diye soruyor!! Bizde öpüyoruz canım..

    Nehircce; evet sağlığımız yerinde çok şükür olan fazla kilo olsun :( Alper için söylediğin güzel sözlere çok teşekkür ederim.

    Çocukla Çocuk; evet kısmetse planımız bu yaz sünnet ettirmek. Okullar kapanınca düşünüyoruz bakalım. Teşekkürlerrr..

    YanıtlaSil
  7. alışverişkolik13 Şubat, 2010 18:06

    Alper'e de sana da koca bir aferin diyorum :) Sana diyette Alper'e okulunda başarılarının devamını diliyorum :)

    Filmi hiç beğenmedim ben ya! :(

    Tonton'a da sağlık diliyorum :))

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. wowww süpersin listeni yayınlasana:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...