Çarşamba, Şubat 03, 2010

Alışveriş, vs...

Takıntılarım var her kadın gibi!
Hatta bazılarından daha çok…
Bakmaya, almaya hatta alıp ta kullanmaya kıyamayanlardanım bir de…
Özenle alır, sarar, saklarım.
Bir gün mutlaka zamanı gelir, nasılsa lazım olur yada bir şeylerle kombinlerim diye alıp sırasının gelmesini bekleyen ne çok şey var kutularda, çekmecelerde…
Resmen hazine gibiler! Kıymetlimler…
Ama nedense hala aklım indirimlerde, kampanyalarda…
Hastalık halini almadı çok şükür ama ileride ne olur kestirmek zor!!
Güzel bir pabuç veya şık bir çanta,
Işıltılı bir allık, kırmızı ruj, yeni çıkan bir maskara,
Beni al diye yüzüme bakan minik bozuk para cüzdanları,
Renkli ajandalar, parlak kalemler,
Çiçek notalı parfümler, rahat babetler,
Sevimli taçlar, tokalar, anahtarlıklar,
Yün bereler, keten şapkalar, fularlar süslüyor düşlerimi…
Kaç tane siyah pantolonum var sayısını bilmiyorum ama yarın gidip yenisini alabilirim! Nedensiz seviyorum onları çünkü…
Bir de dönemsel takıntılarım var!
Mesela bir ara aksesuarlara kafayı takmıştım bu ara ise makyaj fırçalarında aklım. Al al doymuyorum. Hatta aldığım yetmiyor gibi bir de “stok” yapıyorum! Savaş falan çıkarsa bakımlı olacağım orası kesin!!
Sonra,
Pembe, bordo, kırmızı renkte ojeler,
Keçeden yapılmış broşlar, taçlar, kolyeler,
Kızıl saçlar için bakım kremleri de son zamanlarda favorim.
Offff ne çok ayrıntı var kadını mutlu eden, elinin altında olması gereken!
Oysa erkekler öyle mi?
Birkaç tane teknolojik oyuncakları var onlarla yetinip duruyorlar…
Kadın olmak bazen zor!
Hem de çok zor!!

Siz de benim gibi takıntılı mısınız?
Bayıla bayıla aldığınız şeyleri kullanamama durumu sizde de mevcut mu?
Peki stok yapar mısınız?
Lütfen yalnız olmadığımı söyleyin!
Bir ses verin yeter!!

3 yorum:

  1. o kadar kötü ki huyum neyim var neyim yok unuturum hatırlamam kıyıda köşede bulunca birşey de sevinirim ama zamansızdır bulduğumda da :(

    YanıtlaSil
  2. ilginize tesekkür ederım sık rastlanabılen önemsiz bir kalp rahatsızlıgıymıs

    YanıtlaSil
  3. Funda; evet ya modası geçmiştir yada mevsimi değil mi??

    Işıl; geçmiş olsun canım..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...