Çarşamba, Şubat 17, 2010

Duvar

Yerinde olmayı istediğiniz, keşke “o” hayatı ben yaşasaydım diye iç geçirdiğiniz bir kadın var mı?

Ya da yaşamını hayranlıkla takip ettiğiniz, uzaktan uzağa izleyip, dostluğunu düşlediğiniz bir kadın?

Benim var!

Yerinde olmayı değil belki ama okuyucu – yazar ilişkisinin dışına çıkmayı çok istediğim bir kadın o…

Hayata karşı duruşu, sürüden ayrılabilme cesareti, aşkı yaşayış biçimi, şeffaflığı, hanesine sonradan kattığı anneliği ile uzaktan uzağa sevdiğim, beni başka serüvenler ile tanıştıran o kadın Hürriyet Gazetesi yazarı Ayşe Arman.

Yıllardır keyifle okuyorum tüm yazdıklarını, yaşadıklarını…

Kişisel bir web günlüğünü andırıyor onun yazıları…

Kendi penceresinden kendi yaşamını sorguluyor ve okuyucuyla paylaşmaktan kaçınmıyor.

Köşe yazılarından oluşan ilk kitabına “Kimse Okumazsa Ben Okurum” adını ondan başka kim verebilirdi ki?

Onun hayatına, Oğluş dediği kedisine, evliliğine, büyük aşkı Ömer Dormen’e, hamileliğine, doğumuna, hayal kırıklıklarına, hafta sonu kaçamaklarına, kızı Alya Mey’in maceralarına, düşlerine şahidim yıllardır.

Köşe yazılarını, çıkardığı kitapları, katıldığı televizyon programlarını, verdiği röportajları benden iyi takip eden var mıdır acaba?

Sevinci bana yansır, üzüntüsünü görmezden gelemem…

Hiç tanımadığın bir kadını neden bu kadar seviyorum diye de soruyorum bazen kendime ama net bir cevap bulabilmiş değilim henüz!

Sadece yazılarını okuduğun bir insanı kendine arkadaş yapabiliyormuş meğer hayat…

Ayşe Arman gibi olmak değil amacım, onun gibi düşünemem zaten ama onu okumak benim için büyük keyif…

Hele yanında sıcak bir kahve varsa tadına doyum olmaz.

Ayşe;
Aklına her eseni yapmana,
Hayallerini gerçekleştirirken birileri ne der diye kaygılanmayışına,
Özgür ruhuna, yaşama bakışına, heyecanına, erkeksi yanının ardına saklanan çocuk kalbine nasıl da hayranım bir bilsen!
İyi ki bir gazetenin 6.sayfasında çıktın karşıma.

Bana güç veriyor yazdıkların, yaşamın, iyi ki varsın…

***

Ayşe Arman senin için ne ifade ediyor diye sorsalar derim ki;

Ayşe Arman benim hayatımda bir duvardır!

Yaslandığım…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...