Cuma, Şubat 19, 2010

Planlar..

Blogu son zamanlarda ihmal ettiğimin farkındayım..
Eskisi kadar sık güncelleyemiyorum ve yorumlara da anında cevap yazamıyorum :(
Blog rutin bir hal alsın istemiyorum aslında ve o yüzden akışına bırakıyorum herşeyi..
Zorunluluk olursa sıkıcı ve anlamsız zaten yazmak..

Bahar geldi sanırım..
Kış yeniden "ceeee eee" yapmazsa güzel bir mevsim bekliyor bizi..
Güzel ama yoğun bir yaz olacak bu yıl..
Geçen yıl gönlümüzce bir tatil yapamamıştık o yüzden şimdiden başladım "tatil" planlarına..
Ailece 1 hafta kaçıp gitsek güneye süper olacak..
Bakalım, kısmet..



Tatil öncesinde ise bizi daha zor bir dönem bekliyor..
Malum Alper 7 yaşında ve bence erkekliğe adım atması için en doğru yaş bu..
Ertelemek istemediğimiz için okullar kapanır kapanmaz sünnet ettirmek istiyoruz Paşayı..
Temmuz'un ilk haftası da yemekli bir davet vermeyi planlıyorum.
Ertesi günü ise mevlid olacak..

Ev'de yapmak istediğim değişiklikler, aklımda bir dolu fikir var..
Neler mi?

-Kaloriferler kapanır kapanmaz badana yapılacak..
-Üst kat'ın tül ve perdeleri yenilenecek..
-Terastaki lambiriler verniklenecek..
-Oturma odası değişecek {L koltuk, tv ünitesi, köşe lamba, sehpa, tekli koltuk, puf, tv ve ses sistemi}..
-Yeni bir yatak alınacak ve eski baza deri kaplanacak..
-Yatak odasının lambası ve abajurları değişecek..
-Koridordaki kilimler yenilenecek..
-Ev, teras, merdivenler süslenecek..
-Salon ve mevlid için düzenlemeler yapılacak.. {Menü, ikram, süsler, organizasyon, vs..}
-Sünnet alışverişi yapılacak {kıyafet, davetiye, aksesuar, araba süsleri, vs..}


Detaylı temizlik, ne giyeceğim, saçım, makyajım nasıl olacak mevzularına girmiyorum bile..
Anlayacağınız bu ara aklım pek meşgul..
Sürekli bir yerleri arayıp fiyat alıyorum :d
Moda sayfalarında, dekorasyon sitelerinde dolaşıyorum fırsat buldukça..
Umarım herşey yolunda gider..

Bu ara blogu güncelleyemezsem beni merak etmeyin diye yazdım bu yazıyı..
Güneşli günler diliyorum size, bana..

12 yorum:

  1. hadi bakalım kolay gelsin

    YanıtlaSil
  2. aynı yapılacaklar listesi harfiyen bizde de var ikimize de kolay gelsin

    YanıtlaSil
  3. Ay ay çok zor. Ama bir o kadar da zevkli. Sana kolay gelsin gerçekten.

    YanıtlaSil
  4. Alev canım yakın zamanda atlattığım için biliyorum o stresi,ama sizin masraf çok fazla olucakmış.. ev yeniden değişicek neredeyse.. kolaylıklar diliyorum...

    Yakışıklı için de "ucundan azıcık" adlı kitabı mutlaka alıp okutmanı öneriyorum.. boraya bende geçen sene almıştım.. sitede yazmıştım belki hatırlarsın...

    öpüyorum...

    YanıtlaSil
  5. kolay gelsin işin çokmuş senin

    YanıtlaSil
  6. Canım kolay gelsin yine bir telaşın içindesin..Geçen yazda kardeşinin düğün olayı vardı..Bu sene sünnet..
    Seneye de biz Efoş için düşünüyoruz ben şimdiden heyecanlıyım ki seni anlayabiliyorum yani...Kolay gelsin canım iyi haftasonları..

    YanıtlaSil
  7. alışverişkolik19 Şubat, 2010 18:59

    Bugün İstanbul'da hafif güneş vardı,ılık da bir rüzgar.Onun üzerine bu resmi de gördüm içim açıldı :) Yaz gelsin çabucak,diyorum..Tatil için de Alaçatı mutlaka görülmeli,diyorum.

    Hepsi halledilir canım ya..Evdeki işlerin,Aler'in sünneti falan 1 ayını alsa öyle böyle,sonra da rahat bir tatil geçirirsiniz..Hem de yapılacakların yükünden kurtulmuş olarak.

    Şimdiden kolaylık diliyorum.
    Neşeli günler.

    YanıtlaSil
  8. kolaylıklar diliyorum
    bizim işimiz biraz daha kolay olacak sanırım sizden kopyaları alacağız :)
    iyişallah herşeyi gönlünüze göre halldip paşayı da alıp şöyle paşalar gibi bir tatil yaparsınız güneyde

    YanıtlaSil
  9. listen baya uzunmus... kolay gelsin! Hayatimiz zaten hep söyle planlamalarla dolu degilmi ?!?! bir plan gerceklesir digerine atiliriz... Alper erkeklige ilk adimini atacak demekki :) hayirlisi olsun - sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Hadi kolay gelsin, gecer hepsi sonrada keyfini surersin merak etme...sevgiler

    YanıtlaSil
  11. ne güzel ne mutlu telaşeler.yedi yaşına girdimi geçekten seni okumaya başladığımda ufacıktı,neredeyse bebeklikten yeni çıkıyordu.maşalah ona.
    evde değişiklikler çok iyi oluyor insanın içini açıyor.herşey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
  12. Ooohhh!Yapılacaklar listesi oldukça kabarık!Kolaylıklar diliyorum sana canım!
    Umarım sünnet de istediğiniz gibi olur:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...