Cumartesi, Nisan 03, 2010

Bu hafta..

Ne çabuk geçti bu hafta..
Yazasım yoktu hiç..
Bahar sarhoşluğu, keyifsizlik, halsizlik..
Bir de bunun üzerine Alper'in okulunda yapılan sağlık taramasında yanlış bir teşhis ile bizi doktor doktor dolaştırdılar ki sinirlerim iyice harap oldu..
Neyse ki şimdi herşey yolunda..
İyiyiz yani :P

Birazdan kocam ve oğlumla birlikte BKM'nin son filmi Çok Filim Hareketler Bunlar'ı izlemeye gideceğiz. Gülmeye çok ihtiyacım var. Umarım keyifli bir filmdir..

Mutlu ve huzurlu bir hafta sonu diliyorum size..

Not: Yorumlarda, twitlerde ve maillerde fotoğraf istiyorsunuz ama ben henüz kendimi hazır hissetmiyorum. Daha en az 10 Kg fazlam var. Lütfen şimdilik beni affedin :p

4 yorum:

  1. Canım yaa!Bazen oluyor böyle haller!İnşallah en kısa zamanda üzerinden atarsın bu hali:)

    YanıtlaSil
  2. Çok film hareketleri daha seyretmedim, ama seyretmediyseniz bir tavsiye sıraya koyun bence.''Eyvah Eyvah'' muhteşem :))

    YanıtlaSil
  3. alışverışkolık04 Nisan, 2010 10:05

    Canım olur böyle haller arada.. :)
    Benim de canım bir kaç gündür hiç bir şey istemiyor.Dün aldım kitaplarımı,günü okumaya,dergi incelemeye,dvdlerime ayırdım kahve eşliğinde :) Bugün de tam tersi keyfime diyecek yok :) Atıcam birazdan kendimi dışarlara :) :D
    Çok Filim Hareketler Bunlar keyifli,güzel bir film,ben sevdim.Umarım siz de eğlenmişsinizdir.
    Öptüm Alperi de.

    Keyifli günler hepimize..

    YanıtlaSil
  4. Yanlış teşhise hem sevindim hem üzüldüm, en ufak bir şeyde canımızdan gidiyor bilmiyorlar mı? Biz doktorlar konusunda pek pinpiriğiz böyle olayları duyunca da hak evriyoruz kendimize.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...