Cuma, Nisan 09, 2010

Konsantrasyon bozukluğu!

Bu ara en büyük sorunum bu sanırım!
Hiç bir işe konsantre olamıyorum..
Oysa bahar geldi..
Evde yenilenecek ne çok şey var ve benim kılım bile kıpırdamıyor..
Boya için kalorifer peteklerinin durması gerekiyor! Hava bir öyle bir böyle olunca ister istemez doğalgaz kullanımı devam ediyor ve badana işi de sarkıyor..
Salonun tülleri değişecek işe ordan başlayayım diyorum ama badana olurken tak çıkar uğraşmak da işime gelmiyor!
Halılar yıkamaya gidecek ama onun için de daha erken..
Eee giyeceğim kıyafet desem hala istediğim bedene kavuşamadım ki nasıl karar vereyim üzerime yakışacak renk ve bedene..
Offffff..
Aklımda uygulamak istediğim bir dolu şey var ama nerden başlayacağıma karar veremedim..
Bir başlasam gerisi çorap söküğü gibi gelecek şüphem yok ama BAŞLAMA aşamasına gelemedim bir türlü..



Son 1 aydır kilo vermem de durdu..
Vücut mu direniyor ben mi kaçamak yapıyorum anlamadım!!
Bu haftayı salata ile geçirdim ve 4 gün tempolu yürüyüş yaptım. Olan enerjimi götürdü o da..
Birazdan diyetisyene gidip tartılacağım ve yine 400 - 500 gr verirsem iflah olmam artık ben!!
Lütfennn -1kg olsunnn..
Su yolunu bulsun :pp

4 yorum:

  1. beni bu güzel havalar mahvetti....

    YanıtlaSil
  2. Canım inşallah giden 1 kilo olsun ..üzülme sünnete daha var değil mi..Bu ay çıksın,temizlik boya vs..işlerini de halledersin.öpüyorum iyi haftasonları.

    YanıtlaSil
  3. Sürekli salata yediğinden acaba bir vitamin eksikliği olabilir mi? Benim bildiğim B vitamini eksikliği biraz bu halleri yapıyor..Yani dikkat eksikliği , odaklanamama , isteksizlik , ağlama isteği vb.Diyetisyenine bir sor bence canım..

    YanıtlaSil
  4. Canım sen cıddı kılo verdın yanı durması cok normal kesınlıkle bunun ıcın zerre kadar uzulme..doktorun muhtemel vermedıysen kılo sana sok dıyet verır vucudunu sasrıtır yanı bır sekılde acılcak kılo vermen...sonrası yıne ılk zaman gıbı corap sokugu olacak...alevv kılo ver fotolarıını koy:)bıtsın tabe su 10 kılo da..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...