Çarşamba, Ağustos 11, 2010

Beni bu havalar mahvetti!

Orhan Veli’nin meşhur şiirini doladım bu ara dilime!
Şarkı sözü gibi mırıldanıyorum durmadan!
Üşenmeyip kendimce güzel bir melodi bile oluşturdum :)
Tarkan’ın son kaseti rekor kırmış Demet Akalın ile Serdar Ortaç plajlarda rüzgâr gibi esmiş umurumda bile değil!
Çünkü fena bunaldım.
Enerjim düştü, yaşama sevincim kayıp gitti sanki avuçlarımdan.
Bu nasıl bir havadır, nasıl bir sıcaktır çözebilene aşk olsun.
Şairin dediği gibi beni bu havalar mahvetti ama en çok da % 70’leri aşan neme yenildim!
Duşla aramda kurulan yakınlık yakında filizlenip iyice serpilecek ama yapış yapış olmamı o bile engelleyemiyor bazı geceler!
Ne uyku uyuyabiliyorum ne de doğru dürüst keyif alıyorum bir şeylerden…
Nasıl da güzel söylemiş Orhan Veli, nasıl da güzel anlatmış hislerini, hislerimizi!
Baş başa bırakıyorum sizi o dizelerle…


Beni bu güzel havalar mahvetti

Beni bu güzel havalar mahvetti,
Böyle havada istifa ettim
Evkaftaki memuriyetimden.
Tütüne böyle havada alıştım,
Böyle havada aşık oldum;
Eve ekmekle tuz götürmeyi
Böyle havalarda unuttum;
Şiir yazma hastalığım
Hep böyle havalarda nüksetti;
Beni bu güzel havalar mahvetti.

Orhan Veli Kanık

Sıcak başıma vurdu ama umarım çabuk geçer!
E birde bugün Ramazan başladı ki sormayın nasıl olacak bakalım iftar!
Allah yardımcımız olsun, Ramazanda tüm dileklerimiz gerçek olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...