Pazartesi, Ağustos 23, 2010

Mim; "sanal iftar sofrası"..

Ramazan nasıl geçiyor, neler yapıyorsunuz, neler pişiriyorsunuz bilmiyorum ama bakın bakalım benim sanal iftar sofram nasıl olmuş!
Bu defa Tuğba'nın Dünyası tarafından mimlenmişim..
İnternette yemekteyiz formatlı bir mim bu..
Hadi bakın, bakın da acıkın!



İftariyelik; Beyaz Peynir, Kaşar Peyniri, Tulum Peyniri, Domates, Salatalık, Pastırma, Sucuk, Zeytin, Bal, Kaymak, Hurma, Kayısı, İncir, Ceviz

Ana Yemek; Düğün çorbası, kuzu incikten İslim Kebabı ve pilav..



Ara Sıcak; Su Böreği, İçli Köfte..



Tatlı;
tabi ki Güllaç..
Finalde ise akşam yemeğinin olmazsa olmazı Türk kahvesi..

Ben kimseyi mimlemesem nasıl olur :)
Oldu bile işte!!

2 yorum:

  1. Alevim

    İşte tam bir iftar sofrası diye buna derim.

    Kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Nazlı ablacım. Beğenmene sevindim. Öpüyorum..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...