Perşembe, Ağustos 05, 2010

Tatil'den...

Her yıl olduğu gibi bu sene de iple çektim yaz tatilini!
Ama nasıl bir koşturmaca nasıl bir telaş içindeydik tahmin edersiniz. Evin eksikleri, sünnet alışverişi..vs derken tatil için alışveriş yapacak fazla vaktim kalmadı ama yine de her kadın gibi birkaç parça birşey sıkıştırdım araya!
Almazsam yarım kalırdım zaten :)
Yoldan aldıklarım da cabası gerçi ama onlar sayılmaz!
Araba ile seyahati en çok bu yüzden seviyorum.
Sürekli takipteyim hangi mağaza nerede var diye!
Hastalık gibi birşey!
Ayyyy dur bak şurda da "şu" mağaza varmış aşkımmmm mola verelim "burdan" da bir şeyler bakıcam diye başının etini yedim kocacığımın ama pek sesi çıkmadı hayret :)

Bu yıl yine fiyatlar daha makul olduğu için erken rezarvasyonla gittik tatile.
Taaa Mayıs'da ödedik parasını hatta..
İyi ki de erken rezervasyon yaptırmışım çünkü son anda öyle abuk masraflar çıktı öyle aştık ki ayırdığımız bütçeyi pes edip bu yıl da tatile gitmeyelim diyebilirdim.
Neyse ki gittik, yedik, içtik, gezdik, eğlendik, güldük...

Ailece tatile gitmeyi çok seviyoruz biz.
Sıkılmıyoruz da hiç!
Tek kötü yanı 3'ü bir arada fotoğrafımızın çok az olması :(
Garsonlardan rica etmek zorunda kalıp çektirdiğimiz "tek" 3'lü kare de bu sanırım bu yaz'a ait..

Daha önce Titanic Otel'de kaldığımız ve kum plajını çok sevdiğimiz için bu yıl yine Lara sahilinde bir otel baktık.
Rixos Lares'de karar kıldık ve çok da memnun kaldık.
Çoğunluk yine yabancı turistlerden oluşuyordu.
Odalar gayet geniş ve oldukça temizdi.
Özellikle manzaraya bayıldık!

Bol bol manzarayı ardıma alıp resim çektirdim tabi!
My Koo ve Alper çıldırdı galiba ama görmezden geldim :)

Yemekler, tatlılar, kahveler damak tadımıza uyuyordu.
Bol bol yedik, içtik o yüzden!

Hatta ben ilk defa suşi bile yedim bu tatilde.
Sevmedim ama!!
Tatil boyunca diyeti unutup kendimi krem karamelin vahşi cazibesine kaptırdım ama şimdi sıkı bir diyetteyim ve acısını çekiyorum!
Tatilin tek kötü yanı alınan kilolar değildi maalesef..
My Kooo'nun kulakları havuzda mikrop kaptı ve özellikle dönüş yolunda iyice şiddetlendi ağrısı.
Önceden verilmiş sözümüz olduğu için Antalya'dan İzmir'e geçmek zorunda kaldık.
İzmir yolunda da sağ arka lastiğimiz tamamen parçalandı ve olası bir kazayı şans eseri ucuz atlattık.
Nasıl oldu, nasıl farkedemedik hala akıl erdiremiyoruz.
Eşimin kulakları pert olduğu için duymuyor tabi gelen sesi bende bihaber gidiyorum ön koltukta :)
O arada resmen uçup gitmiş lastik ve biz 1 km'den fazla yol gitmişiz 120 km hızla..
Lastiğin fırladığını gören 2-3 araba durup yardım etmek istedi sağolsun ama istepne ile değiştirip yola devam ettik.
İzmir'e varınca da değiştirdik tabi hemen..

İzmir'de görmek istediğim birkaç yer vardı aslında ama tüm günü özel bir KBB merkezinde geçirince ve eşimin ağrıları iyice artınca keyfimiz kaçtı ve 1 gece kalıp Didim'e geçtik.
Didim'e geçme sebebimiz ise 1-2 ay önce aniden aldığımız yazlığı görmekti!
Evet görmeden aldık :)
Komik ama 4-5 yıl önce ailece tatil yapmıştık ve az - çok evlerin durumunu biliyorduk.
Şimdi tadilat izni olmadığı için eşim ustalarla görüşüp plan yapmak istedi ama ağrıları orada da yakasını bırakmayınca bir gece kalıp döndük evimize..

Dönüşü epey yorucu olsa da herşeye rağmen çok güzel bir tatil oldu..

Yaşarken de epey yorulmuştum ama yazmak bile yetti bana..
Ayrıntılı resimleri de eklerim daha sonra..

1. otele o kadar para verırız cocuklar hep makarna yer ahhh ahh

2. bı bulusamadık dıyorum:P

havuz harıka gorunuyor Alev normalde cok sıkılırım ben havuzlardan ama bu cok guzelemıss..

3. İkinci kısmı değil ama ilk kısım güzel geçmiş sanırım!Olsun,iyi yapmışsınız!Bu arada biz de Antalya'da oteldeydik,sonra da İzmir'e geçtik.Sonra benim de eşim havuzdan mikrop kaptı ve İzmir'de kulak ağrısı başlayınca hemen doktora gittik.Epey benzerlik yaşamışız:)

4. Sen kaç kilo verdin süper görünüyorsun?

5. tüm aile tatil fotosu 1-2 yi geçmiyor maalesef bizde de.
    Dönüş sıkıntılı geçmiş, bu yıl kulak enfeksiyonu kaptı aynı şekilde kızımda hala da atlatmış değil tam olarak :(

6. alev hanım bir müddettir takip etmiyordum blogunuzu ne güzel kilo vermişsiniz otel sebepli kilolardan müzdaribim beni de özendirdiniz biz de didimdeydik beğendim oradan yazlık almayı düşünüyorum sorabilirmiyim müteahhittenmi aldınız yoksa proje mi ? selamlar

7. Işılcım aynen öyle :))

Yass; :)) Evet çok güzeldi hakikaten..

Kitap Kurdu evet bu ne tesadüf böyle :) Neyse gelip geçti çok şükür..

Sihirli Eller; 20 kg verdim canım. Senin kadar güzel değilim ama :) Sen süper fit olmuşsunnn.. Darısı başıma..

Çocukla Çocuk; Evet aynen öyle..Bu sene çok salgın vardı kulaklarda ama atlattık çok şükür :(

Neval hanım merhaba. Teşekkür ederim evet epey kilo verdim toplamda 20 kg ve devam ediyorum amacım bir 10 kg daha vermek. Didim'de bitmiş bir siteden aldık biz yazlığı. Harabelerin orada 1-2 km mesafede. İkiz 180 adet cilladan oluşuyor epey olmuş biteli ama bizim aldığımız hiç kullanılmamış sıfır durumdaydı. tadilata başlayacağız Eylül sonunda umarım komşu oluruz :)) Sevgiler..