Salı, Eylül 14, 2010

Alper'in odasında ufak değişiklikler...

Bu yaz evde ufak çaplı değişiklikler yaptık ama tembellikten bir türlü yayınlayamadım :p
Mail, yorum ve twitter'da "neler" oldu diye epey soru gelmeye başlayınca silkelenmeye karar verdim :)
İlk önce Alper'in odasından başlayalım..
Eski hali ile ilgili detaylı fotoğraflar burada var...



Aslında köklü bir değişiklik yapmadık odada sadece bir kaç makyaj!
İlk işimiz badana oldu tabi :p
Duvardaki bordürleri söküp çok açık bir yeşil'e boyadık..
Su yeşili gibi bir renk oldu fotoğraflarda pek belli değil ama odaya "cuk" oturdu! Siz bana inanın :p
Camlarda krem kalın perde ve krem üzerine yeşil ekoseli tül vardı onu da yeşil ve turuncu puantiyeli tül ile değiştirdik. Perde yerine ise krem stor tercih ettim..



Bilgisayar masasının yanında eskiden oyun sandığı vardı {bkz 1.foto} ama 1. sınıfa başlayınca My Koo yeni bir masa yaptı o boşluğa..
Hem çok ucuza mal oldu hem de odaya uyum sağladı..
Duvarda asılı olan tavşanlı saatin iç kısmını da değiştirdim.
Bilgisayardan aynı ölçüde grafik buldum ve kaplattım sadece..



Tavşanlı karpuz aydınlatmanın yerini İkea'dan 9,90'a aldığımız huni görünümlü lamba aldı..



Tüllerdeki desen bu fotoğrafta çok daha belirgin!

Fotoğraflara bakmaya, fotoğraf çekmeye bayılıyorum.
Hikayesi olan resimler beni cezbediyor resmen!
Eski video kayıtlarını sinema tadında izleyip kimi zaman kahkaha atan bazen de ağlayan bir kadınım ne de olsa!
Mesela geçen gün Alper'in doğumunu izlerken "anneannemi" gördüm ve o anda koptu film..
Hüngür hüngür ağlamaya başladım ama bir yandan da onu gördüğüme, sesini duyduğuma sevindim.
Nasıl da özlemişim..
Neyse...

İkea'dan aldığım çerçeveleri Alper'in odasındaki duvara nasıl yertleştirdiğimizi gösterecektim ama hüzünlü bir giriş oldu sanırım!



Aslında fazla söze gerek yok.
Sevdiğim bir kaç kareyi çerçevelerin içeririsine yerleştirip yatay ve dikey olarak silikonla yapıştırdık duvara..
Dizayn bana monte etme işi ise My Koo'ya ait!


Eeee küçük paşanın odası nasıl olmuş?

19 yorum:

  1. Güle güle kullansın odasını Alper Paşa :)

    YanıtlaSil
  2. Değişikliklerde güzel olmuş. Büyük oğlumun odasının renkleri su yeşili ve sarı küçük oğluma da turuncu ya da çok açık krem rengi düşünüyorum. Mavi ve pembelerle boğulmayalım değil mi

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş.. Alper güzel güzel çalışsın derslerini :)
    Oturma odasını da merak ediyorum ben ;)
    Öptümmm...

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık gayet güzel olmuş,Alper'le beraber odanın dekoruda büyümüş olmuş biraz..

    YanıtlaSil
  5. Haydins; Teşekkürler Serpil ablası :)

    Tosbağalar; kesinlikle öyle! Pembe ve mavi dışında bir renk yok sanki değil mi :S Tabuları yıkmak gerek :))

    Teşekkürler Nazocum. Oturma odası da bir daha ki postta :)

    Nalan; di mi ama? Azıcık büyüdü.. Genç odası da olacak bir gün :p

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş canım,fot.harika,video izlemek dedinde bende dayanamıyorum kendi nişan videomuzu babanneme dayanamadığım için izleyemiyorum
    :(( nur içinde uyusunlar.

    YanıtlaSil
  7. Alev cidden süper olmuş:) Detaylarla oda çok değişmiş:) Hele o pc masasına yaptığınız ek inanılmaz kullanışlı ve şık gözüküyor:) Güle güle otursun Alper:)) Öptüm onu kocaman:))

    YanıtlaSil
  8. yesılken dahamı guzelmıs ne???

    YanıtlaSil
  9. yesılken dahamı guzelmıs ne???

    YanıtlaSil
  10. güle güle kullanın,Oda nız çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  11. Çocukların büyümelerini odalarındaki değişiklikten bile anlayabiliyor insan Alevim.
    Çok güzel olmuş paşanın odası. Sağlıkla, iyilikle, mutlulukla geçecek günlerde kullanması dileğiyle....
    Annesinin babasınında ellerine sağlık
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  12. ooo genç odası olmuş..güle güle kullansın..

    YanıtlaSil
  13. Nehirce; Teşekkürler. Amin canım, aminnn...

    Seblacım evet çok uyumlu ve kullanışlı oldu o yan masa. Bol bol ders çalışacak orada :)

    Işılcım aslında hala yeşil ama fotoğraflarda çok belli değil. Fıstık yeşili değil de daha bir soft oldu ama sevdik biz :)

    Elif - Kayra; teşekkür ederizzz..

    Nazlı ablacım çok haklısın. Bu sene giydiği kıayfet bir daha ki sene küçülüyor nasıl da çabuk geçiyor zaman. Teşekkürlerr..

    Pınarcım azıcık değişti çehresi evet :) Teşekkürlerr..

    YanıtlaSil
  14. alışverişkolik16 Eylül, 2010 00:44

    Değişiklikler çok kullanışlı hale getirmiş odayı,çok şık olmuş. Ben çok beğendim.:)
    Şu pembe-mavi konusuna katılıyorum % 100.
    Alper güle güle kullansın odasını.

    YanıtlaSil
  15. alışverişkolik16 Eylül, 2010 00:44

    Değişiklikler çok kullanışlı hale getirmiş odayı,çok şık olmuş. Ben çok beğendim.:)
    Şu pembe-mavi konusuna katılıyorum % 100.
    Alper güle güle kullansın odasını.

    YanıtlaSil
  16. Şahane olmuş Alper Paşa'nın makyajlı odası :) Ufacık ayrıntılar meğersem ne kadar çok değiştiriyomuş mekanı..Güle güle kullanın inşallah ailecek,çok şık çok kullanışlı bir oda olmuş..

    YanıtlaSil
  17. ne güzel olmuş Alperin odası, çocuk odasından genç odasına doğu adım adım :)
    alevcim anneanneciğin huzur içinde yatsın canım

    YanıtlaSil
  18. Öneriniz için çok teşekkür ederim odası hakikaten çok kullanışlı olmuş hep güzel anıları olsun o odada Alper paşanın :)
    Şu sıralar bizim takıma bir kaç alıcı çıktı eğer satma imkanımız olursa dokunmadan herhangi biryerini değiştirmeden satmayı planlıyoruz eğer olmazsa dediğiniz gibi birkaç değişiklik yapıp kulanacağız :)
    Buarada aklım sizin bir videoda rahmetli anneannenizin sesini duyduğunuzdan bahsetmişsiniz ya öyle tuhaf oldum ki anlatamam içimde hep annemi bir gün kaybete korkusuyla yaşadığım için onu nezaman videoya alsam aklıma hep o kötü düşünce gelir.
    Neyse Allah gecinden versin diyelim öpüyorum sizi teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  19. Oda harika olmuş.Sade olması daha iyi her zaman :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...