Perşembe, Eylül 30, 2010

Alışverişe Kıskançlık Molası..

Neslihan Özyükseler'in kaleminden 'Alışverişe Kahve Molası' ve 'Alışverişe Aşk Molası' serisinin son kitabı 'Alışverişe Kıskançlık Molası'...

Yazar diyor ki;

Çok beğendiğin bir ayakkabıyla karşılaştığında kalbin çarpmaya başlar. Aynen çok yakışıklı bir erkekle karşılaşmışsın gibi... Ona sahip olmak istersin. Burada engeller başlar. Ayağının numarası kalmamış olabilir. Ayakkabı bütçene uygun olmayabilir. Ya da ayağın hiç rahat edemeyebilir ayakkabının içinde. Sana uygun olmayan bir erkek gibi... Eğer sen ona sahip olmak konusunda ısrar edersen, mesela büyük olan ayakkabının içine kalıp koydurtup onu giyersen ya da onu satın almak için bütçeni zorlarsan, doğru olmaz. Rahat edemezsin onunla! Eğer ayakkabıya bütçenin üzerinde para vererek sahip olduysan, onu giymeye bile kıyamayacak, sakınacaksın yağmurdan çamurdan. Çok âşık olduğun erkeği kaybetmekten korkar gibi... Ayakkabıyla mutlu olacaksın ama üstüne basılacak diye ödün kopacak. Bu da zamanla stres yaratacak. Sadece konforunu düşünerek satın aldığın ayakkabıysa mantık ilişkisi gibidir. Daima rahatsındır. Ne var ki çok mutlu olmazsın onlar ayağındayken. Gururla gezinmezsin. Sadece seni sevdiği için beraber olduğun bir adamla hissettiğin gibi..."




Ben tersten başlayıp önce 'Alışverişe Kıskançlık Molası' nı okudum.
Yaşadığı kalp kırıklıklarından kaçıp New York'a sığınan Suden'in yaşadıkları anlatılıyor kitapta...
Sex and the City tadında, keyifli ve sürükleyici bir kitap...
Moda ve kahve sever kadınlar için yazılmış resmen!
Kafein tüketimi artıyor bu kitabı okurken benden söylemesi..
Ben sevdim! ♥
Elimdeki kitapları tüketince ilk iki kitabı da alacağım hemen..
Size de tavsiye ederim...

9 yorum:

  1. tama kafa dagitmalik bir kitap... okuma listeme aldim :))

    YanıtlaSil
  2. Erkeklerle ayakkabilar arasindaki ince bag:)
    Sen anlatmasan ben kitabin kapagindan liseli kizlar icin yazilmis bir kitap oldugunu dusunebilirdim.
    Siz seriyi bitirdikten sonra bize de bir bakalim;)

    YanıtlaSil
  3. baglantılar güzel di ,:)

    YanıtlaSil
  4. Ben de Alışverişe Kahve Molası'nı okumuş ve çok beğenmiştim.Gerçekten eğlenceli br kitap,tavsiye ederim!

    YanıtlaSil
  5. bu ayakkabı yazısını cok tuttum

    YanıtlaSil
  6. Bende kafa dağıtma kitapları okumayı çok seviyorum.Ama alışverişi abartılı yaşıyorsa söyle kulağını çekeyim.

    YanıtlaSil
  7. bağlantı süper olmuş
    ayakkabı aşığı bir insan olarak
    çok tanıdık geldi okuduklarım
    çok beğendiysem
    büyükte olsa,sıksada,çok pahalıda olsa ,çok ucuzda olsa,çarpılıyorum hemen o benim olmalı diyorum
    neyseki erkeklere öyle bakmıyorum :))

    YanıtlaSil
  8. kitabı çok merak ettim ben de alayım en kısa zamanda

    YanıtlaSil
  9. alışverişkolik05 Ekim, 2010 20:02

    Kesinlikle harika bir kitap:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...