Çarşamba, Eylül 29, 2010

Biri beni gözetliyor 0_O

Blogumun çok yeni bir takipçisi var artık!
3 yılı aşkın süredir yazılarıma ilham olan oğlum başrolünde olduğu maceralarımızı okuyor artık!
Google'a "annelerle hayata dair" yazıp geliyormuş buraya..
Hergün ne yazdım diye ziyarete eden, yeni yazı göremeyince bu ara çok yoğunsun galiba hiç yazı yazmıyorsun diyen Alper'e buradan bir HOŞGELDİN demek istiyorum...



Annecimmmmmm..

Gözlerim doldu bak annecimmm deyince...
Seni ne kadar çok sevdiğimi günde yüzbin kere söylüyorum ama yine de az gibi geliyor bana!
Sabahları seninle uyanmak, gün boyu seni düşünmek, akşam eve gelince yanağına kocaman bir öpücük kondurmak o kadar güzel ki!
Yepyeni bir serüven yaşıyoruz seninle her gün...
Her geçen gün daha çok büyüyor, hayattan daha çok şey öğreniyorsun...
Kendi halinde, kendince kurduğun o dünyada yaşamayı çok seviyorsun ama istiyorum ki birileri seni kırmadan önce sen kır etrafındaki kabukları...
Ayyyy nerden çıktı şimdi bu dediğini duyar gibiyim ama "annelik" demek biraz da karamsarlık demek inan...
Ya başına bir şey gelirse diye hayıflanmak demek...
Her geçen gün daha çok sevmek, daha da çok bağlanmak demek...
Sen de ileride anne - baba olduğunda anlarsın demek...
Neyse konuyu epey dağıttım, aklını karıştırdım farkındayım :)
Oysa sadece bir hoşgeldin demek için açmıştım bu sayfayı..
Blogumun en küçük ziyaretçisi hoşgeldin dünyama, dünyamıza...
Umarım yorumların, yazıların ve fikirlerin ile katkıda bulunursun buraya...

Bekliyoruz değil mi?

15 yorum:

  1. Aa ne güzel :) en özel ziyaretçi!!

    YanıtlaSil
  2. Balperrr bak ben seni çok seven bir teyzenim ona göre,bana da uğra arasıra :))) Hayırlı olsun :) öpüyorum

    YanıtlaSil
  3. En özel,
    en güzel,
    annesinin birtanesi ALPER

    hoşgeldin ............


    nazlı teyzen

    YanıtlaSil
  4. NİSADA HERGÜN BAKIYOR AMA OKUYAMIYORYA... BAZEN O YOKKEN GİTTİĞİMİZ YERLER FALAN OLUYOR YAKALANIYORUZ RESMEN

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin Alper:))) Ben Sebla. Öptüm kocaman seni:)

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar güzel bişey,oğlunun hergün seni takip etmesi.En güzel,en genç,en anlamlı izleyici..Hoşgelmiş sefalar getirmiş..:)

    YanıtlaSil
  7. Alper bana da beklerim :)
    Hoşgeldin :))

    YanıtlaSil
  8. Ziyaretçilerin en özeli,En tatlısı. Bence kendisine blog açsın hem günlüğü olmuş olur hem bizimle fikir alışverişinde bulunur.

    YanıtlaSil
  9. alpercim o tatlı yanaklarından öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  10. cok tatlisin yaaa
    bayildim yaptigin seye ,odasina gizli kamera koy,okurken surati ne hal aldi cek nolurrr (sonra bizde gormek isteriz tabii ) :)))

    YanıtlaSil
  11. Yeni okula başlamış bir kız çocuğu annesi olarak çok duygulandım yazdıklarınızdan.
    Biz onların gözlerinin içine bakarken şimdi okul ,sonra iş ,evlilik derken hayata atılmaya başladılar.İnşallah hayatlarının her anında hep mutlu olurlar.

    YanıtlaSil
  12. annelelik aynı zamanda evlatlar söz konusu olduğunda aşırı hassas olmak değil midir ?
    ikisi paket halinde geliyor maalesef

    YanıtlaSil
  13. Alper hoş geldin ,senin gelmenle annen her yazında bize dersler veriyor aslında yaşadıklarından ,annene yaşattıkların dan ,bizde cocugumuz olmasada sayan de tecrübe ediniyoruz ,bu arada damatlık delikanlı gibi olmuşsun ,:)

    YanıtlaSil
  14. Alper hadi bir blog acc.. ya da cuma gunlerı burası Alperıskomuzun olsun:P

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...