Cuma, Eylül 24, 2010

Yeni ders yılı..

Yeni ders yılı başladı hatta ilk haftayı ardımızda bıraktık bile..
Kitaplar, defterler, okul malzemeleri alındı, kaplandı..
Biz 2.sınıfa başladık bu yıl ve sabahçıyız..
Karı - Koca 10 yıldır sabahları evde kahvaltı yapmadık tatiller haricinde ama şimdi işler değişti.
Saati 6:30'a kurup kalkıyorum erkenden.
Uyanır uyanmaz kahvaltı etmeye alışık olmayan oğlum 1 yumurta ve yarım dilim ekmeği zor yiyor :(
7:25'de evden çıkıyoruz 8'e 10 kala da ders başlıyor.
Ev ile okul arası dolmuşla 10 dakika sürüyor. 2-3 dk'da yürüyoruz..
İlk hafta ben götürdüm ama servisle gidecek bir süre sonra..
Malum benim mesai 9'da başlıyor ve 1 saat erken gidip bomboş ofiste olmak pek de hoş değil :(
Hadi onu da geçtim öğlenleri alıp eve götürmek de epey sorun oluyor..
Hem Alper'de alışsın artık servis'e değil mi?



Gerçi benim kafamda türlü tilkiler dolanıyor ya rehberini bulamazsa, ya bişey olursa diye ama korkunun ecele faydası yok!
Alışması gerek onun da benim de..
Daha rahat toplantılarına gidebileyim, daha fazla ilgileneyim diye ev yerine iş'e yakın bir okula yazdırdık ama onun da böyle sorunları oluyor işte..

Neyse yeni öğretim yılı tüm öğrencilere hayırlı olsun.
Ben ilk veli toplantısı için okula gitmeliyim artık!
Bakalım neler olacak o_0

1 yorum:

  1. Alevcim gerçekten okul başladı,dertler başladı ;) hepimize kolay gelsin ...
    başarı dolu bir yıl olsun..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...