Perşembe, Eylül 02, 2010

Yeni kitaplarım..

Yeni kitaplar aldım kendime!
Malum sonbahar demek sıcak kahve eşliğinde kitapların arasına gömülmek demek :)



1- Pucca Günlük'e başladım. "Küçük Aptalın Büyük Dünyası" eğlenceli, hem de çokkk! Aslında tam plaj kitabıymış ama ben geç farkettim :(

2- Hamarat Diva'lardan Neslihan Özyükseler'in son kitabı "Alışverişe Kıskançlık Molası" da eminim gözdem olacak. Başlık kalbimi fethetti zaten! Serinin devamı da var onları da alacağım bitirince..

3- Neslihan Acu'nun son kitabı "Artık Ayrılsak Diyorum" u Ayşe Arman çok sevmiş. Bende severim diye aldım :) Başlık fena ama içerik nasıl göreceğiz..

Okuduktan sonra ayrıntılı olarak yazarım yine..

4 yorum:

  1. üçünü de merak ettim..okuyunca bilgilendirisen sevinirim

    YanıtlaSil
  2. alışverişkolik02 Eylül, 2010 14:59

    Parça parça,farklı mekanlarda geçen uzuuun tatilim ve sonrasındaki yoğun işlerim dolayısıyla bu bloga hasret kalmış bulunuyorum :D Şimdi postlara baktım,öncelikle geç de olsa evlilik yıl dönümünüzü kutluyorum canım,daha nice yıllar diliyorum. Sapanca fotoğrafları da harika,çok keyifliymiş.

    Gelelim kitaplaraa. Alışverişe Kıskançlık Molası'nı aldım ben de ama henüz okumadım. Sonbahar tanımına da kesinlikle katılıyorum:)

    Bu yorum uzun oldu ama yazamadığım günlere sayıverirsin:) Öptüm canım.

    YanıtlaSil
  3. İyi okumalar canım,ne güzel olur dılarda rüzgar,belki biraz yağmur elinde kitabın ver kahven :))Buarada ben dün havuçlu keki yaptım sende yaptın mı :))

    YanıtlaSil
  4. Sonbahar benim içinde aynı şeyleri düşündürüyor:))
    Küçük aptal'ı ve artık ayrılsağı merak ettim.
    Ayşe Arman sevdiyse bende severim:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...