Cumartesi, Kasım 20, 2010

Bayram Raporu..

Bir bayramı daha ardımızda bırakıp ofis yollarına düştüm bile ben..
Bayramda boş durmadım ve bol bol fotoğraf çektim..
Hazırsanız başlayalım 4 günlük bayram raporuna :)

1.Gün


Fotoğraflardan da anlaşılacağı üzere diyeti unutup bol bol yedik!
Eşimin ailesi Yunanistan göçmeni ve bayramda fırında kuzu yemek şart o yüzden :)
Biz hızımızı alamadık ve mangalda şiş de yaptık!
Yaprak sarması ve baklava da olmazsa olmaz tabi!!
Yemekler yendikten sonra eşim, görümcemler ve kayınvalidemler hep birlikte Didim'deki yazlık eve gittiler.
Yapılması gereken işler ve ufak tefek alışverişler vardı bayram tatilini fırsat bilip yola koyuldular..
Flame, Alper ve Işıl da 3 gece 4 gün hep birlikte takıldılarrrr...


Annesi ve babası gidince Işıl bir ara masumlaşmaya başladı ama o sırada imdadımıza Digitürk'ün sinema salonları yetişti!
21:25 seansına Oyuncak Hikayesi 3'ü koymuşlar hemen satın alıp patlamış mısır eşliğinde izledik ve çoookk eğlendik..
Film bittiğinde uykumuz gelmişti zaten..
Biraz kitap okuyup uykuya daldık.

2.Gün


Tv karşısında pancake'li bir kahvaltı hazırladım kuzulara..
Gayet mutluydular..
Kahvaltı faslı bitince de attık kendimizi dışarı..


Süper bir hava vardı şansımıza tatil boyunca..
Alper'in yüzünde "deri" montunu giymenin verdiği derin hazzı gördünüz mü?
Pek bir sevdi, terledi ama yine de çıkarmadı!!
Önce 10 D bir film izledik..
Sağa sola sallandık, karlı tepelerden uçtuk, hopladık zıpladık..
İlk deneyimimizdi ve çok sevdikkk..
Benim aksiyondan biraz başım döndü ama gençlere!! ayak uydurdum yine de..

Biraz Avm turundan sonra kahve molası verdik..
Ben filtre kahve ve tiramisuyu tercih ettim.
Alper ve Işıl ise Karaorman pastasını afiyetle yedi..

Burda ne kadar şımardığı belli oluyor değil mi?
Akşam 19:00 gibi eve geldik ve mantı - patates kızartması ile geceyi sonlandırdık..

3.Gün


Kahvaltıdan sonra yine düştük yollara..
Modellikte yaptı bu şekerler bana..
Bol bol poz verdiler..



Sonbahar'ın en güzel günlerinden biriydi sanırım bu..
Alper beni şaşırttı ve isteyerek poz verdi!


Aslında niyetimiz Harry Potter ve Ölüm Yadigarlarını izlemekti hatta bileti bile aldık ama benim jeton geç de olsa düştü ve gişe görevlisine film Türkçe dublaj mı altyazı mı diye sordum!
Altyazılı olduğunu öğrenince biletleri iptal ettirmek zorunda kaldım :(
Alper okumaya yetişemezdi çünkü :(
Neyse ki Starbucks kardeşliği sayesinde beni affetiler :p



Alper sıcak çikolatasının üzerindeki kremayı az bulunca biraz ilave eder misiniz dedim ama baya bir abartmışlar :P Çok memnun oldu bu duruma paşa..
Finali Burger King'de yapınca daha da bir keyiflendiler tabi!



Madem sinemaya gidemedik bari evde DVD keyfi yapalım dedik ve Alice Harikalar Diyarında'yı izledik..
Keyifli bir filmdi, sevdik..

4. ve son gün..


Uyku mahmurluğu eşliğinde bir kahvaltı ile başladık ve "Home sweet home" şeklinde bir gün geçirdik..
Gece 23:00'de döndü bizimkiler Didim'den..
Dalından mandalina getirmişler kokulu, kokulu..

ve tatil bitti!!

Biz bu 4 günde gezdik, yedik, izledik, test çözdük, ödevleri yaptık, öykü yazmayı denedik, yatmadan önce mutlaka kitap okuduk..
Hem gezdik, hem eğlendik hem de çalıştık anlayacağınız..
Hatta Alper'e dayısının aldığı çocuklara özel bir IQ testi bile uyguladım tatili fırsat bilip..
Ayrıntılı olarak anlatacağım onu da..

Bizden bu kadar!
Siz neler yaptınız bakalım o_O

5 yorum:

  1. Dolu dolu bir bayram tatili olmuş sonbahar resimleride şahane

    YanıtlaSil
  2. Ne guzel bir bayram gezmesi eglencesi olmus.Dikkatimi bir konu cekti ve sizi kirmadan yanlis anlasilmaya mahal vermeden soylemek istedim.
    Siz diyet yapiyorsunuz ve saglikli beslenmeyi az bucuk ogrendiniz tahminimce cunku destek aliyorsunuz.Sizin kendi aliskanliklariniz vardir benim gibi bizim gibi ama alper daha cok kucuk ve ben cok sasiriyorum bu yastaki bir cocugun kahveye olan merakina.Hem de masum bir kahve degil.Uzeri kremali ici seker deposu ve sut tozu dolu.HEm gelisimi adina hem de agiz tadinin olusmasi adina bana kayipmis gibi geliyor.Bu yasta almasi gereken bir tat degilmis gibi.Cunku Alper kilolu bir cocuk ve yasi diyet yapmak icin pek kucuk degil.Ben de destek aldim diyetisyenden ve o zaman 10 yasindaki cocuklar icin beslenme listeleri hazirlanirdi.
    Umarim yanlis anlatmadim.Alper in kremali kahve icmek istiyor olusu bunu daha once tekrarlamis oldugunu ve agiz tadinin olusmus oldugunu gosterir degil mi?
    Sevgiler..Gecmis bayraminiz kutlu olsun

    YanıtlaSil
  3. Nazpek; çok teşekkür ederimmmm..

    Beyza uyarıların için çok teşekkür ederim ama sanırım dikkatinden kaçmış çünkü Alper'in içeceği Sıcak Çikolata. Kahve sürekli yapılır bizim evde tadına bakmıştır ama sevmiyor şimdilik. Onun favorisi kesinlikle sıcak çikolata. Alper'in kilosu için de diyetisyenime danıştım ve şimdilik ufak tefek önlemler alıyoruz ama yasaklamaların ters teptiğini bildiğim için çok da üzerine gitmiyorum. Büyüme çağında atacaktır fazla kilolarını.. Tekrar teşekkürler, sevgilerrr..

    YanıtlaSil
  4. @Beyza kusura bakmayin kahve zannettim.Diyetisyeninize danistiysaniz zaten benim soz soylemem abes.Kirmadigima sevindim.Tesekkur ediyorum bende.Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. kaliteli bir tatil olmuş
    tupper sevenlerdensiniz siz de galiba

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...