Perşembe, Kasım 04, 2010

Ekim "şanslı ay"..

Ekim ayı bana şanslı geldi bu yıl!
Doğumgünü hediyeleri ile başladı ardından Clinique'in bu hediyesi ile devam etti, Reebok'un Fitness Dvd'si ile son bulduğunu düşünürken Hamarat Diva'dan 3 güzel armağan daha getirdi bana..
Happy ♥ ♥ ♥



Reebok Türkiye'den gelen 2. hediye bu Jukari Fit To Flex dvd'si..
Bu ara sabah yürüyüşlerine ağırlık verdiğim için daha deneme şansım olmadı ama oldukça eğlenceli bir gym dvd'sine benziyor.
Teşekkürler Reebok Türkiye..



Hamarat Diva'nın Twitter ve Facebook sayfalarını izlemeye alırsanız siz de böyle güzel hediyeler kazanma şansını yakalarsınız.
Benden söylemesi...



Benim scrapbook setim olmamıştı hiç!
Evde Alper ile bir kaç amatör kart denemesi yapmıştık ama bu "yaz" temalı profesyonel bir set.
Hafta sonu yaparız muhtemelen...



Bu da yine Hamarat Atölye'de Alper için yapılan çok "cici" bir doğumgünü süsü..
Siz de bu tarz veya daha farklı parti süsleri sipariş edebilirsiniz atölyeye..
Haziran ayı gelsin de biz de kullanalım değil mi?


Hamarat Diva'nın yazar grubundan Selin Kayalar tasarımı çok şık bu anahtar kolyeye ba - yıl - dım resmen!
Şahane bir şey!
Kullanmaya başladım bile ben..
Eğer siz de Selin Kayalar'ın Petites Pierres tasarımlarına bakmak isterseniz buraya tıklayın.

Teşekkürler Enhar Koç..

3 yorum:

  1. En kötü ayın böyle olsun.
    Hepsini güle güle kullan.Lastikten memnun kalırsan anlat bende düşüneyim.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, 6 aylık hamileyim. Lastik deneyimlerinizi yazarsanız sevinirim. Sırt ağrılarıma iyi gelebileceğini düşünüyorum, ama tabi denemek lazım..

    YanıtlaSil
  3. ayyyş pek kıskandımmmm

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...