Perşembe, Kasım 11, 2010

Strawberry alışverişim...

Yazlık aldık tadilat yaptık derken bir süre kozmetik harcamalarına ara vermiştim ama yılbaşı indirimlerinin Çilek'de başladığını görünce bir kaç parça almadan duramadım!
Hem ihtiyacım da vardı :p


Makyaj yaparken fırça kullanmayı çok seviyorum ama henüz istediğim gibi bir fırça koleksiyonuna sahip değilim. İlk fırsatta alınacak listemde Mac veya Sigma set var ama bakalım ne zaman gelecek onlara sıra! Bu Estee Lauder Eyeshadow Blending Brush 11E far'a gölge yapmayı sağlayani renkler arasında geçiş yapmaya yarayan bir karıştırma fırçası. Fiyatı 27.5 TL


Burberry kokuların benim hayatımda çok özel bir yeri var. Kışın olmazsa olmaz parfümün Burberry Classicdir. Bahar'da ise Weekend' tercih ediyorum. 100 ml indirimde 68 TL..



Bobbi Brown'un allıklarının methini çok duymuştum. % 50 indirime girince ben de Rose allık sipariş verdim. Ürün 10 gr ve fiyatı oldukça uygun 27,5 TL



Sarah Jessica Parker'dan favori kokum aslında benim "Lovely" ama arkadaşımın ısrarı ile bu defa Covet aldım. Ürün daha elime ulaşmadı ama 100 ml'i 45 TL'ye inmişti. Bir şans verelim dedik!!

7 yorum:

  1. canım sen bilirsin bişey sorabilirmiyim; bu burberry londonla classsic aynı mı acaba? değilse london neye benziyo,yaz kış için uygunmu tatlım....şimdiden çok teşekkürler....seda

    YanıtlaSil
  2. Sedacım merhaba..
    London ve Classic aynı kokı değil canım. London ile ilgili ayrıntılı bilgi burada http://tr.strawberrynet.com/perfume/burberry/london-eau-de-parfum-spray/49932/#DETAIL var.

    Klasik ise bu; http://tr.strawberrynet.com/perfume/burberry/burberry-eau-de-parfum-spray/8296/#DETAIL

    Burberry'nin kokularını ben beğeniyorum ama bu kokuyu kullanmadım hiç sen riske girme önce bir kokla istersen.

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim tatlım

    YanıtlaSil
  4. I agree with your Blog and I will be back to check it more in the future so please keep up your work. I love your content & the way that you write. It looks like you’ve been doing this for a while now, how long have you been blogging for?

    YanıtlaSil
  5. Ben de kızkardeşime 2 tane Davidof Cool Water ısmarladım. Yanındaki hediyeleri de benim olacakmış :) Bakalım ne gelecek. Güle güle kullan aldıklarını. Covet'i merak etim bir koklayayım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Peki çilekten parfüm aldığımızda yaklaşık olarak ne kadar ulaştırma,kargo vs. ödemesi yapılıyor.Parfümlerde sanırım ilave bir ücret ödeniyor diye biliyorum kozmetikteki gibi değil sanırım .Bilgi verebilirmisiniz mümkünse.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Esincim güle güle kullan sende.. Covet fena değilll :S

    Nunu; normalde %10 ekstra gönderim ücreti alıyorlar ama eğer yanına 1 adet makyaj ürünü eklersen yine ücretsiz yolluyorlar..

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için TEŞEKKÜRLER...